Big Boss Geplaatst: 18 maart 2008 Rapport Geplaatst: 18 maart 2008 Op basis van het lijstje van Silverbyte heb ik meteen de Ammunation-pagina even aangepast. De vestigingen met een schietbaan hebben nu een rood balletje (de rest oranje).....==> Klik <== Kaart klopt niet. De Ammu-Nation in Downtown Los Santos heeft zeker weten ook een schietbaan. En als ik het me goed herinner heb je daarbij deze challenges (in volgorde) Pistol Shotgun SMG AK-47 Reageren
michaelfivez Geplaatst: 18 maart 2008 Rapport Geplaatst: 18 maart 2008 Op basis van het lijstje van Silverbyte heb ik meteen de Ammunation-pagina even aangepast. De vestigingen met een schietbaan hebben nu een rood balletje (de rest oranje).....==> Klik <== Kaart klopt niet. De Ammu-Nation in Downtown Los Santos heeft zeker weten ook een schietbaan. En als ik het me goed herinner heb je daarbij deze challenges (in volgorde) Pistol Shotgun SMG AK-47 SMG kwam voor de shotgun dacht ik Reageren
JasonStatham Geplaatst: 18 maart 2008 Rapport Geplaatst: 18 maart 2008 Nog even een correctie: Pistol Uzi (geen SMG) Shotgun AK-47 Volgens mij was dit de juiste lijst. Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 18 maart 2008 Rapport Geplaatst: 18 maart 2008 Inderdaad bleek het kaartje van WikiGTA niet volledig. Ammunation nummer 1 (met een vestiging in Los Santos en een vestiging in San Fierro) had geen interieur en er stond dus ook geen schietbaan aangegeven. Nu wel Plaatje van het interieur erbij, rood balletje, helemaal klaar.....er zijn dus 11 Ammunations waarvan er 7 een schietbaan hebben. Dank iedereen voor de input en excuus voor de verwarring Link: ==> klik <== Reageren
Berrus Geplaatst: 18 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 maart 2008 Het is je vergeven Zo zie je maar waar een simpele vraag toe kan leiden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.