Jump to content

multiplayer

Recommended Posts

Geplaatst:
hoe zet je multiplayer op gta sa

Dat ligt eraan welke.. Wil je MTA, of wil je SA-MP. >>hier<< vind je SA-MP. Als je graag MTA wilt moet je >>hier<< klikken. Na dat je het hebt gedownload zul je een .exe vinden waarmee je SA-MP/MTA instaleert. Activeer dit en volg de instructies op het scherm. Hierna moet je het MTA/SA-MP icoontje aanklikken en zul je de multiplayer mod starten.. ;)

Geplaatst:
hoe zet je multiplayer op gta sa

Dat ligt eraan welke.. Wil je MTA, of wil je SA-MP. >>hier<< vind je SA-MP. Als je graag MTA wilt moet je >>hier<< klikken. Na dat je het hebt gedownload zul je een .exe vinden waarmee je SA-MP/MTA instaleert. Activeer dit en volg de instructies op het scherm. Hierna moet je het MTA/SA-MP icoontje aanklikken en zul je de multiplayer mod starten.. ;)

ik heb mta gepakt maar ik kan geen level openen :s

Geplaatst:
Wat versta je onder een level? Een server, of het spel zelf. Als je het spel zelf bedoelt dan moet je even deze patch downloaden. Opstarten, paar keer 'Next' kiezen, je GTA San Andreas-map (dus waar je het spel hebt geïnstalleerd) kiezen, en weer een paar keer op 'Next' drukken. Waarschijnlijk is het probleem dan verholpen. Als je niet in een server kan, kan dat aan diverse dingen liggen. Sommige servers zijn beveiligd met een wachtwoord, of ze zitten vol (weet niet of je dan al in de server kunt komen, of dat je meteen een melding krijgt). Als dat niet zo is, leg het dan beter uit.
Geplaatst:
Wat versta je onder een level? Een server, of het spel zelf. Als je het spel zelf bedoelt dan moet je even deze patch downloaden. Opstarten, paar keer 'Next' kiezen, je GTA San Andreas-map (dus waar je het spel hebt geïnstalleerd) kiezen, en weer een paar keer op 'Next' drukken. Waarschijnlijk is het probleem dan verholpen. Als je niet in een server kan, kan dat aan diverse dingen liggen. Sommige servers zijn beveiligd met een wachtwoord, of ze zitten vol (weet niet of je dan al in de server kunt komen, of dat je meteen een melding krijgt). Als dat niet zo is, leg het dan beter uit.

het gaat al maar hij zegt altijd your ping is to high

Geplaatst: (bewerkt)

het gaat al maar hij zegt altijd your ping is to high

Dan moet je progamma's die op de achtergrond draaien (Zoals MSN, Internet, etc.) eventjes afsluiten.

Je zult merken dat je Ping dan aanzienlijk lager is. ;)

Bewerkt: door Silverbyte

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...