Jump to content

Rapper Diddy betrokken bij aanslag Tupac

Recommended Posts

Geplaatst:

'Rapper Diddy betrokken bij aanslag Tupac'

LOS ANGELES - Rapper Sean 'Diddy' Combs was betrokken bij een aanslag op zanger Tupac Shakur in 1994. Dat bleek maandagavond laat uit onderzoek van de Amerikaanse krant Los Angeles Times.

Twee medewerkers van Combs hielpen volgens de krant met het plannen van de aanslag, waarvan nooit duidelijk is geworden wie er achter zat. Diddy en rapicoon Notorious BIG (Christopher Wallace) zouden van de moordpoging op de hoogte zijn geweest. Combs noemt het verhaal ,,een leugen''.

Shakur werd in 1994 in elkaar geslagen en neergeschoten. Hij overleefde de aanval maar werd twee jaar later alsnog doodgeschoten. Zes maanden later werd ook zijn aartsrivaal Notorious BIG door onbekenden vermoord. Sean Combs is naast rapper inmiddels ook acteur en eigenaar van een enorm zakenimperium.

De LA Times baseert zich op de verklaringen van een FBI-informant. Die zei dat Combs wilde dat Tupac Shakur een platencontract bij hem tekende. Toen de rapper dat weigerde, besloten twee medewerkers van Diddy dat hij gestraft moest worden omdat hij ,,geen respect voor ze had en geen zaken met ze wilde doen.''

Tupac heeft zelf altijd volgehouden dat Combs achter de aanslag zat.

bron: MSN.nl

>>> Door Ikkes: Bronvermelding toegevoegd, let hier voortaan op!<<<

Geplaatst:
Ja las net toevalling precies hetzelfde bij msn vandaag ^_^

Ja klopt heb het ook daar vandaan heb het niet verzonnen :D :D

Ik hoop dat ze het verder onderzoeken. Maar zal wel niet die P Diddy is zo rijk die koopt ze wel weer om.

Geplaatst:
Maar zal wel niet die P Diddy is zo rijk die koopt ze wel weer om.

Dat lijkt me wel heel onwaarschijnlijk. Vroeger kochten de mafia in Amerika de juryleden wel eens om. Dit gebeurde te vaak en toen heeft de rechter bepaald dat ze net voor een rechtszaak van een bekende maffioso de juryleden moesten verwisselen. Zo had de mafia geen tijd om ze om te kopen. Omkopen gaat waarschijnlijk niet lukken maar uiteraard zal hij een goede advocaat hebben.

Ontopic: Het kan zo zijn dat P. Diddy er wat mee te maken heeft. Veel van die Amerikaanse rappers hebben contact met elkaar en als de ene in gevaar is dan komt de andere weer helpen.

Geplaatst:

Ik zag het vannochtend ook. Maar let op, dit was niet op de moord van Tupac. Maar op de aanslag in '94 waarbij hij beroofd werd..

Geplaatst:

Ohja kan iemand een mod ofzo de tietel even veranderen dan.

>>> Door Ikkes: Done :Y .<<<

Geplaatst:

Ik zou 1 van de 3 moderators Pmen;) : GTA-Sheep, Ikkes, Mania92 :) Je kunt natuurlijk ook een global of hoger pmen.

Geplaatst:

Ik denk dat het gezegde 'De een zijn brood de ander zijn dood' wel van toepassing is, het gaat in die gangsterwereldje tog alleen maar om diegene die het meeste macht heeft enz

Geplaatst:

Ja uuit het bericht kan je opmaken dat diddy betrokken was bij een aanslag op tupac. Waar tupac het overleefde maar paar jaar later toch werd vermoord.

Geplaatst:
Ik denk dat het gezegde 'De een zijn brood de ander zijn dood' wel van toepassing is, het gaat in die gangsterwereldje tog alleen maar om diegene die het meeste macht heeft enz

Is dat niet: Break Bread Or Fake Dead? :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...