Jump to content

Ingame Screen GTA4?


karamanci

Recommended Posts

Ik denk niet dat deze in-game is, omdat er geen geld bij staat, je kan de sterren amperzien en je ziet geen kaart. Mischien handig om de bron ervan bij tegeven ;)

Bewerkt: door GTAinfo
Link to comment
Delen op andere websites

Hier is al een topic over gemaakt: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=70377

Jep, doe het de volgende keer even zo . Dit is weer een ander topic, je ziet dat er dus al heel veel over zijnn gemaakt.

Maar ondertussen blijf ben jij wel aan het antwoorden.

Jij doet of je het al lang wist terwijl je gewoon met iemadn mee zit te praten.

Deze screen is overigens niet een ingame-beeld, lijkt meer of het uit ene boek komt.

Bewerkt: door bassiebas6
Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk ook dat deze screen fake is. Btw, die flikken zien eruit als apen :schater: wat een smoel

Heb jij wel verstand van foto's?

Ten eerste, de screen is verkleint van de oorspronkelijke grootte dus het wordt beetje kut...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk ook dat deze screen fake is. Btw, die flikken zien eruit als apen :schater: wat een smoel

De flikken kunnen er mischien wel uitzien als apen, maar het is zeker geen fake-screenshot hoor.

Check de galerij maar eens.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk ook dat deze screen fake is. Btw, die flikken zien eruit als apen :schater: wat een smoel

Heb jij wel verstand van foto's?

Ten eerste, de screen is verkleint van de oorspronkelijke grootte dus het wordt beetje kut...

Da weet ik ook wel dat de foto verkleinD is, maar ze blijven toch op apen lijken

Link to comment
Delen op andere websites

is hier al gekomen op het forum

en het is door een fan gemaakt :Y

Denk je dat die door een fan is gemaakt. Dit is toch Rockstar werk. Misschien omdat jullie die sterren zien, maar dat is volgens mij een foutje van Rockstar dat je niet mocht zien. Dit was ook in trailer 3 dat je de plattegrond zag. :)

Link to comment
Delen op andere websites

De sterren zijn er gewoon bijgezet en het is volgens mij dan ook geen ingame-screen. Het is door Rockstar gedaan of door de site waar de foto vandaan komt.

Alle screens zijn ingame gemaakt, alleen zie je HUD niet en is de camera anders :puh:

Ik denk dat Rockstar het er in heeft gezet oid, die sterren lijken niet echt bij de HUD te horen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...