Jump to content

Probleem met San Andreas instalatie

Recommended Posts

Geplaatst:

Die data foute zijn sowieso geen beste fouten, ze geven meestal aan dat je CD stuk en/of beschadigd is. Kijk dus even op de achterkant van je CD of je daar krasjes en dergelijke ziet. Hou je CD wel goed in het licht, anders zul je namelijk geen krasjes zien. De CD voorzichtig schoonmaken lijkt me momenteel de beste optie, dus dit kun je wel even doen. Het liefst doen met een drupje water en een zacht, droog doekje. Garantie dat het werkt, kan ik je helaas niet geven. Ik kan enkel hopen dat het helpt. ;)

Geplaatst:

Heb ik 2 keer gehad 1 keer met SA en een keer met Vice City toen heb ik maar een nieuwe gekocht.

Geplaatst:

Die kans was er al. Je kan nog je DVD laten 'repareren', dat kan bij een aantal winkels. Niet iedere winkel doet dit dus. Als ze het doen kost dit ook weer een aantal euro's, en dan nog bestaat de kans dat hij niet zal werken. Beste advies is dus een nieuwe GTA San Andreas kopen, voor €20 euro of lager.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...