Bloodz & Cripz member Geplaatst: 18 maart 2008 Rapport Geplaatst: 18 maart 2008 Ik zie allemaal mods enzo voor auto's, maar ehh... kan je ook zelf een mod make??? Alvast thnx!!! Reageren
David22 Geplaatst: 18 maart 2008 Rapport Geplaatst: 18 maart 2008 (bewerkt) Ik zie allemaal mods enzo voor auto's, maar ehh... kan je ook zelf een mod make??? Alvast thnx!!! Ja, dat kan, maar dat is niet al te makkelijk. Om te beginnen, kan je eerst dit topic (het 'Ik wil leren modden' topic) eens doorlezen. Edit: Uiteraard kan je natuurlijk ook in het GTA Modding hulp forum terecht. Bewerkt: 18 maart 2008 door Joriz Reageren
Bloodz & Cripz member Geplaatst: 18 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 maart 2008 thnx, maar ik zie ook heel vaak uitleggen op youtube maar die gaan zo snel dat ik het ni meer volg!! Reageren
Jay; Geplaatst: 18 maart 2008 Rapport Geplaatst: 18 maart 2008 thnx, maar ik zie ook heel vaak uitleggen op youtube maar die gaan zo snel dat ik het ni meer volg!! Nee, dat snap ik. Het beste is gewoon het bovenstaande topic doornemen en voor vragen kun je altijd in de modding fora terecht. Het is ook niet makkelijk als je er helemaal niets van af weet en daarom is het beter als je in een bepaald forum vragen kunt stellen aan mensen die je graag helpen en er ook nog is veel van af weten. Op youtube gaat hulp vragen namelijk wel lastig. Reageren
Bloodz & Cripz member Geplaatst: 19 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 19 maart 2008 ff over mods, ik zoek een mod voor zo'n soort freeway maar dan langer en lijkt een beetje op een soort biker motor. Als je hem kent stuur dan ff een link. En ik zoek een mod voor een Ferrari net zoals die andere, gwoon een link neerzette thnx Reageren
Sandra Geplaatst: 19 maart 2008 Rapport Geplaatst: 19 maart 2008 gwoon een link neerzette thnx Alstublieft: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=50296 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.