Smokeymcpot Geplaatst: 26 april 2004 Rapport Geplaatst: 26 april 2004 Okeej, ik heb dus het spel GTA Vice City en heb al een paar auto's geinstalleerd via een MODInstaller maar ik moet iets weten om de Ducati1000ds te installeren over de motor PCJ 600 maar dan moet ik de DEFAULT.IDE invoeren (Had het laatst bij een auto ook maar die had ik gevonden) maar heb al een paar dagen op Google gezocht enzo Dus WIE WEET DE DEFAULT.IDE VAN DE PCJ600?????????????????????? Please Answer On This Topic... Greetz Smokey alvast bedankt Reageren
djbob Geplaatst: 27 april 2004 Rapport Geplaatst: 27 april 2004 Eh, goed de readme lezen maar het is aan te raden de gta modinstaller niet te gebruiken. Probeer anders is de VCMM tool (Vice city mod manager) die instaleeert wel goed! Er is trouwens maar 1 default.ide 1 regel is van de pcj 600! Reageren
jos Geplaatst: 23 mei 2004 Rapport Geplaatst: 23 mei 2004 Eh, goed de readme lezen maar het is aan te raden de gta modinstaller niet te gebruiken.Probeer anders is de VCMM tool (Vice city mod manager) die instaleeert wel goed! Er is trouwens maar 1 default.ide 1 regel is van de pcj 600! bij mij lukte het met mod installer4 niet met vcmm en ik moest geen default0ide invullen maar als ik de mod installer 5 gebruikte moest het wel www.gta-action.com daar vind je het wel Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.