Mazzeltje Geplaatst: 30 januari 2005 Rapport Geplaatst: 30 januari 2005 Normaal gesprokken als je op internet zit en je wil een plaatje opslaan. Dan slaat hij meestal het plaatje op als JPG bestand. Maar als ik nu een plaatje wil opslaan dan slaat hij het plaatje alleen maar op als Bitmap bestand. :blink: Ik snap niet hoe het komt, kan iemand me helpen, want het is heel irritant. Alvast bedankt.
Silverwing Geplaatst: 30 januari 2005 Rapport Geplaatst: 30 januari 2005 (bewerkt) Ik had dat ook :blink: . Normaal moet je bovenaan op Extra klikken en dan naar internet opties. Dan bij geavanceerd staat het er normaal bij. En dan bij Multimedia. Zo heeft een vriend het gedaan van mij. Screen: Hopelijk helpt dit. Of het kan ook gewoon aan het plaatje gelegen zijn :unsure: Bewerkt: 30 januari 2005 door Dragonmaster
Lennert Geplaatst: 30 januari 2005 Rapport Geplaatst: 30 januari 2005 Bij mij slaat die het altijd op als een JPEG of JPG bestand
Mazzeltje Geplaatst: 30 januari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 30 januari 2005 Ik had dat ook :blink: .Normaal moet je bovenaan op Extra klikken en dan naar internet opties. Dan bij geavanceerd staat het er normaal bij. En dan bij Multimedia. Zo heeft een vriend het gedaan van mij. Screen: Hopelijk helpt dit. Of het kan ook gewoon aan het plaatje gelegen zijn :unsure: :blink: Het is bij mij precies het zelfde als bij jou op dat plaatje. Alleen het is nog steeds hetzelfde gebleven. :blink: Ik snap het echt niet meer. :blink: Iemand anders nog een idee,
Spacecraft Geplaatst: 31 januari 2005 Rapport Geplaatst: 31 januari 2005 (bewerkt) Als je op een plaatje klikt met rechts en dan afbeelding opslaan als krijg je zo'n schermpje als het goed is, en daar kun je toch kiezen uit: Opslaan als type: JPEG Bitmap Even JPEG selecteren en hij zou het moeten opslaan als JPG. Bewerkt: 31 januari 2005 door BMW
Mazzeltje Geplaatst: 31 januari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 31 januari 2005 Als je op een plaatje klikt met rechts en dan afbeelding opslaan als krijg je zo'n schermpje als het goed is, en daar kun je toch kiezen uit:Opslaan als type: JPEG Bitmap Even JPEG selecteren en hij zou het moeten opslaan als JPG. Nee , als ik met de rechtermuis knop op een plaatje kan ik nu alleen maar kiezen uit Bitmap. Dus geen JPEG.
Trax Geplaatst: 31 januari 2005 Rapport Geplaatst: 31 januari 2005 Wat gebruik je, IE of Mozilla Firefox?
Mazzeltje Geplaatst: 31 januari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 31 januari 2005 (bewerkt) Het probleem is al opgelost. Bedankt voor de hulp Topic Closed. Bewerkt: 1 februari 2005 door Mazzeltje
Recommended Posts