Talietje Geplaatst: 18 maart 2008 Rapport Geplaatst: 18 maart 2008 weet iemand een muziekje waar wel een ritme in zit en zonder song. een theme of zo Reageren
Silverbyte Geplaatst: 18 maart 2008 Rapport Geplaatst: 18 maart 2008 (bewerkt) Tja, er zijn heel veel van dat soort nummers, dus je kunt hier eigenlijk eindeloos op door gaan. Vaak zijn er ook remixes van bestaande nummers, waarbij bijvoorbeeld de zang is weggelaten. Nummers die ik persoonlijk erg leuk vind (Gewoon een beat, geen zang), zijn o.a de volgende: ATB - 9PM (Till I Come) Ayla - Liebe Kay Cee - Sunshine Veel succes verder met het zoeken naar een leuk nummer! Bewerkt: 18 maart 2008 door Silverbyte Reageren
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 20 maart 2008 Rapport Geplaatst: 20 maart 2008 DJ Tiësto, Armin Van Buuren, DJ Jean, DJ Chucky, Gregor Salto. Ik weet er héél véél, stuur mij anders een PB-tje. Reageren
Vegeta Geplaatst: 20 maart 2008 Rapport Geplaatst: 20 maart 2008 Je bedoeld een instrumental zo heet dat. bijvoorbeeld elke liedje heeft een instrumental als je de beat van zeg maar leather so soft. Dan doe je leather so soft instrumental. En dat is echt een goeie beat gebruikt sjaak ook bij : doe nie groot doe nie klein. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.