karamanci Geplaatst: 18 maart 2008 Rapport Geplaatst: 18 maart 2008 (bewerkt) Hey iedereen,, kan ik met de US versie van ut3 tegen europese spelers spelen? Of komt daar al een patch voor? En bijvoorbeeld, een server heeft een map die ik niet heb,, kan ik dan alsnog meedoen?? Hoe zit dat plz explain.. Bewerkt: 18 maart 2008 door karamanci Reageren
Anthr4XdotNl Geplaatst: 18 maart 2008 Rapport Geplaatst: 18 maart 2008 (bewerkt) Nee, je kan niet tegen de Europese regio spelen. Ik had hem namelijk (recent) zelf geïmporteerd in de hoop dat dat kon, maar dat bleek vies tegen te vallen (weinig servers en hoge pings)... Op de rest van je vragen kan ik je geen zeker antwoord geven, dus dat doe ik ook niet. Bewerkt: 18 maart 2008 door Anthr4XdotNl Reageren
karamanci Geplaatst: 18 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 maart 2008 Nee, je kan niet tegen de Europese regio spelen. Ik had hem namelijk (recent) zelf geïmporteerd in de hoop dat dat kon, maar dat bleek vies tegen te vallen (weinig servers en hoge pings)... Op de rest van je vragen kan ik je geen zeker antwoorden geven, dus dat doe ik ook niet. Dus helemaal laggy? En komt er geen patch ofzo? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.