Jump to content

Internet En PC F*king Sloom!

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo,

De titel Zegt het al.

Mijn PC en Internet Zijn heel sloom.

Ik mag blij zijn dat ik dit kan posten.

Want ik kan ook bijna niet op internet. :N

En als ik Er op kan, Is hij heeeeeeeeel sloom

en ik Krijg alleen maar Beveilegings Meldingen.

Wat is er in VredesNaam!

Echt heel Irritant :duh:

Geplaatst:

- Misschien moet je ff je virusscanner laten scannen.

- De instellingen van je virusscanner wijzigen i.v.m die meldingen

- Je pc ff laten defragmenteren

- Onnodige rotzooi die je niet nodig bent weggooien

Geplaatst:

-Heb ik al gedaan. Niks Gevonden.

-Heb ik ook al gedaan. Ook niks Uitgekomen.

-Wat is dat? :clown:

-Heb ik ook al gedaan, Nog steeds even Sloom :zz:

Geplaatst:

Om precies te zeggen wat er is moet je wel even wat meer informatie geven. Denk aan virusscan logs (waarin we kunnen zien hoe het met je computer gesteld is) of verdere informatie over draadloze internetten, bekabelde netwerken of sabotage van derden.

Om te beginnen; Scan je regelmatig je computer op virussen, malware, spyware of malafide software? Heb je een firwall in het bezit? Download je wel eens spellen, muziek of films? Wat zijn de specificaties van jouw internet? Heb je draadloos internet? Ook zou je extra geheugen kunnen aanschaffen, maar om je daar bij te helpen moet je ook je specificaties geven. :)

Ik wacht op je antwoord...

Geplaatst: (bewerkt)
Om precies te zeggen wat er is moet je wel even wat meer informatie geven. Denk aan virusscan logs (waarin we kunnen zien hoe het met je computer gesteld is) of verdere informatie over draadloze internetten, bekabelde netwerken of sabotage van derden.

Om te beginnen; Scan je regelmatig je computer op virussen, malware, spyware of malafide software? Heb je een firwall in het bezit? Download je wel eens spellen, muziek of films? Wat zijn de specificaties van jouw internet? Heb je draadloos internet? Ook zou je extra geheugen kunnen aanschaffen, maar om je daar bij te helpen moet je ook je specificaties geven. :)

Ik wacht op je antwoord...

Mijn Broer Heeft laatst Nog gescand Met Firewall, En Maar 1 Ding Gevonden,

Dat Het onmogelijk Kan zijn.

Ik Download Geen! Muziek, Heb geen Limewire, Films Ook niet! en Spellen ook niet!

Ik Heb geen Draadloos Internet.

Wij hebben Laatst(2 Maanden Terug) Nog een Nieuwe (.. Kom er even niet zo gauw Op) Gekregen.

We Hebben 400GB Geheugen :*D

Dus....

Hieronder:

400 GB Schrijf Ruimte:P

Ik heb nog een Computer, En daar is Het wel snel Op :duh:

Alleen Daar kan ik niet posten :duh:

Ik Krijg Beveilegings Meldingen als ik Op internet Ga.

Dat zijn Gewoon Een soort van Advertenties.

Ik heb Firewall Als Anti-Virus

Bewerkt: door Unmountable Tijmen
Geplaatst: (bewerkt)

400 GB geheugen lijkt me sterk. :7 Je hebt of 400 GB harde schijfruimte of 400 MB RAM geheugen (waarbij je het tweede meer nodig hebt voor internet dan het eerste). Heb je bij je thuis meer computers en hoe is het internet daar op? Als je een laptop hebt, plug jouw internetkabel er eens in en kijk of je nog steeds traag internet hebt (zo ja, dan kan het aan de kabel liggen). Je zegt dat je allemaal beveiligingsmeldingen krijgt: waarvan en welk anti-virusprogramma heb je?

Bewerkt: door Thundercover
Geplaatst:

Tuneup Utilities & Ad-aware 2007 free license kunnen je helpen.

Tuneup verwijdert troep die echt niet belangerijk zijn. (Nee geen documenten.... :Y )

Ik scan elke dag met TuneupUtilities en verwijder zo ongeveer 40 MB per dag aan rotzooi. Ook is Ad-aware belangerijk want die verwijdert spy- en adaware.

Download link tuneup2007/2008:

http://www.tune-up.com/products/tuneup-utilities/

Ad-aware 2007 free license:

http://www.snapfiles.com/get/adaware.html

Succes.

Geplaatst:

Gewoon je computer helemaal opnieuw installeren. Wellicht heb je virussen opgelopen of er staat simpelweg teveel troep op je computer.

Geplaatst:

-Heb ik al gedaan. Niks Gevonden.

-Heb ik ook al gedaan. Ook niks Uitgekomen.

-Wat is dat? :clown:

-Heb ik ook al gedaan, Nog steeds even Sloom :zz:

Als echt niks werkt, kun je je bestanden die je graag wil houden backuppen, door ze bijv. op een usb stick te zetten of te branden op cd/dvd.

En dan zet je heel windows er gewoon opnieuw op.

Doe dit alleen als echt niets werkt!!

Geplaatst:

Kijk ook eens hoeveel RAM je hebt.

Dat doe je door in het configuratiescherm op "systeem" te klikken. Onderaan de kader die dan tevoorschijn komt, staat de snelheid van je processor (die moet ongeveer 2.0Ghz hebben) en daarachter staat ..... RAM. De aanbevolen hoeveelheid vandaag de dag, is 1GB. Als het Ram te weinig geheugen heeft (bv 256MB Ram) dan is de kans zeer groot dat er zoals bij jouw, de pc erg sloom zal gaan. nvdr. Ik heb onlangs ook nog een upgrade aan het RAM geheugen moeten doen omdat ik dezelfde klachten als jij had.

Greetz :cya:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...