Stephan14 Geplaatst: 18 maart 2008 Rapport Geplaatst: 18 maart 2008 Help ik kom niet verder met u-gin shotgun bar ik snap niet hoe die missie werkt in het begin lukt het nog wel maar later moet je met een sniper mensen uit een fan roat schieten maar er ontsnapt telkens iemand en dan staat er he is got away ofzo iets?? wie kan me uitleggen hoe deze missie moet? alvast bedankt Stephan14 Reageren
JasonStatham Geplaatst: 18 maart 2008 Rapport Geplaatst: 18 maart 2008 Dit kan af en toe een verwarrende missie zijn. Daarmee bedoel ik vooral het laatste stukje met dat sniper gedeelte. Na het gesprekje met de baas van U-gin shotgunbarhoor je Tony Montana spreken. Hij geeft dan een opdracht aan Tony's Assasin. Vervolgens moet je met volgens mij een Lakota Fastback ofzo naar een haven toe rijden. Zoals ik begrijp had dit allemaal naar wens. Kijk wel uit dat je of in het water beland of te laat komt. Je hebt 1 minuut n 59 secondes. Zodra je bent aangekomen krijg je je opdracht. Je moet de ex-vriend van de baas van U-gin shotgun bar uitschakelen. Zo als ik begrijp is dit het gedeelte waar je vastzit. Hij was volgens mij in het paars gekleed en had een blauwe hoed of hij had blauw haar. Je zult erg veel boten zien langskomen. Volgens mij kwam hij altijd in die oude rode boten met erg weinig armor. Nog veel succes Reageren
Silverbyte Geplaatst: 19 maart 2008 Rapport Geplaatst: 19 maart 2008 Ik kan me nog wel herrineren dat je 'doelwit', meestal in een van de laatste boten zit. Althans, dat was bij mij het geval (En ik heb de missie zo'n 6x gedaan ). Voor de rest kun je inderdaad de tips volgen die GTA-fan2 je gegeven heeft. Reageren
JasonStatham Geplaatst: 19 maart 2008 Rapport Geplaatst: 19 maart 2008 Ik kan me nog wel herrineren dat je 'doelwit', meestal in een van de laatste boten zit.Althans, dat was bij mij het geval (En ik heb de missie zo'n 6x gedaan ). Voor de rest kun je inderdaad de tips volgen die GTA-fan2 je gegeven heeft. Klopt, als het ten minste bij iedereen hetzelfde is. De target zal van de Oostkant komen, ongeveer bij het einde. Moeilijk te raken is hij niet, hij zal van het Oosten naar Westen varen, dus je hebt zat tijd om hem neer te knallen. Kijk wel uit dat je de verkeerde neerschiet. Ze zullen dan alarm slaan en de missie mislukt. Ik weet niet meer of je al veel boten kan kopen, maar hij kwam in zo'n rode boot zoals ik al zei. Na wat zoeken ben ik er achter gekomen dat het de 'fan boat' is die je voor 4.000 kan kopen. Misschien dat je niet weet welke ik bedoel, aangezien je reputation level 4 moet hebben om deze boot te kunnen kopen. Veel succes nog! Reageren
Silverbyte Geplaatst: 19 maart 2008 Rapport Geplaatst: 19 maart 2008 Ik post voor het gemak dan maar even een plaatje van de bewuste Fan Boat. Klik Het is geen directe link, maar het plaatje staat wel gewoon op die pagina. Reageren
Stephan14 Geplaatst: 19 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 19 maart 2008 hij zat in de laaste rode Speedboot daar krijg je later ook een bericht van ik heb hem met een ak-47 doodgeknalt dat werkte wat efficiënter Reageren
Silverbyte Geplaatst: 20 maart 2008 Rapport Geplaatst: 20 maart 2008 hij zat in de laaste rode Speedboot daar krijg je later ook een bericht van ik heb hem met een ak-47 doodgeknalt dat werkte wat efficiënter Maar zo veroorzaak je wel meer opschudding, en dat kan (Als je pech hebt) leiden tot een 'Mission failed' melding.. Wanneer je teveel op de andere boten schiet, gaan ze steeds sneller varen, en dat maakt het alleen maar lastiger. Reageren
GreyFox-Smurf Geplaatst: 26 maart 2008 Rapport Geplaatst: 26 maart 2008 (bewerkt) ik weet wat je probleem is ik ben een echte scarface fan en heb die missie al een paar keer gedaan. aan het begin als je aankomt op die steiger staat er een bericht in beeld waarin staat dat je doelwit een PAARS! hoedje heeft en volgensmij een bruine jas zo moet t lukke, daar moet je dus op letten. greetings GreyFox-Smurf Bewerkt: 26 maart 2008 door GreyFox-Smurf Reageren
studio dewolf Geplaatst: 27 maart 2008 Rapport Geplaatst: 27 maart 2008 Ahja, ik ken die missie. Het is echt lastig want de boot vaart heel snel en als 1 keer mis dan is de boot al weg,pfff. Reageren
GreyFox-Smurf Geplaatst: 27 maart 2008 Rapport Geplaatst: 27 maart 2008 Ahja, ik ken die missie. Het is echt lastig want de boot vaart heel snel en als 1 keer mis dan is de boot al weg,pfff. daarom moet je dus ook niet op andere boten schieten want dan gaan ze steeds sneller varen dus , je moet pas schieten als je je doel ziet. Reageren
James Bond NL Geplaatst: 3 april 2008 Rapport Geplaatst: 3 april 2008 Ik kan me nog wel herrineren dat je 'doelwit', meestal in een van de laatste boten zit.Althans, dat was bij mij het geval (En ik heb de missie zo'n 6x gedaan ). Voor de rest kun je inderdaad de tips volgen die GTA-fan2 je gegeven heeft. Wat raar ik had de eerste keren ook dat ie op t llatst kwam, maar een keer (de keer dat ik m gehaald had) was hij in het begin. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.