Jump to content

Google zoekbalk

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb wat problemen met de Google zoekbalk. Regelmatig zoek ik dingen via Google, als ik een letter in type komen er uiteraard wat woorden omhoog die ik al een keer gezocht heb. Aangezien ik een laptop heb maar ook gebruik maak van een gemeenschappelijke computer kan je begrijpen dat ik sommige woorden wil verwijderen.

Ik heb van allles geprobeerd maar de zoekwoorden verdwijnen maar niet. Iemand nog suggesties?

Bewerkt: door Jay;

Ga met je cursor in het zoekbalk staan, en druk dan pijltje omlaag. Normaal gezien selecteert het dan een woord, druk dan op delete (DEL). :)

--EDIT--

Als je IE7 hebt kan je het ook uitschakelen door Extra - Internetopties - Inhoud - Automatisch aanvullen - Instellingen Vink formulieren uit en dan is het weg.

Bewerkt: door Woetsha

Het probleem doet zich voor op Mozilla Firefox en op Internet Explorer. Ik heb allebei de tips geprobeerd en ze werken allebei niet. De 1e tip heb ik al eerder geprobeerd maar heb het nog eens gedaan. Zoals je zei selecteert hij een woord, ik drukte vervolgens op "Del" maar ik krijg dan een "." in mijn Google zoekbalk. Dit komt doordat ik op mijn toetsenbord "Del" en "." op één toets heb staan. Ik heb vervolgens met "Shift" erbij opnieuw een poging gedaan maar dan selecteert hij door. Ik ga dan automatisch naar onder.

Toch bedankt voor de tips, als je er nog meer weet blijven ze uiteraard welkom. :Y

Edit: Hij werkt bij Internet Explorer! Helaas werkt hij niet bij Firefox. Mijn probleem is in ieder geval deels opgelost.

Bewerkt: door Jay;
Geplaatst:
Het probleem doet zich voor op Mozilla Firefox en op Internet Explorer. Ik heb allebei de tips geprobeerd en ze werken allebei niet. De 1e tip heb ik al eerder geprobeerd maar heb het nog eens gedaan. Zoals je zei selecteert hij een woord, ik drukte vervolgens op "Del" maar ik krijg dan een "." in mijn Google zoekbalk. Dit komt doordat ik op mijn toetsenbord "Del" en "." op één toets heb staan. Ik heb vervolgens met "Shift" erbij opnieuw een poging gedaan maar dan selecteert hij door. Ik ga dan automatisch naar onder.
Dat er een . verschijnt in plaats van dat de Del(ete)-toets z'n werk doet komt doordat je denk ik NumLock uit hebt staan. De NumLock wisselt de Home, End, Page Up, Page Down, Insert en Delete toets in voor de numerieke toetsen. Probeer het nog eens met NumLock aan, zou ik zeggen :Y
Geplaatst:

Als je wilt dat er niemand ziet wat je hebt gezocht kun je in FF die ''onthouden optie"' helemaal uitschakelen. Klik op Extra, gaa naar opties, en ga naar de Privacy tabblad. Schakel daar "Informatie die ik invoer in zoekbalken en webformulieren" uit.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...