Ottoman 47 Geplaatst: 18 maart 2008 Rapport Geplaatst: 18 maart 2008 Als ik vaak een game installer moet ik heel lang wachten, dus ik heb deze TOPIC gemaakt. Vraag: Welke spel of minigame spel je als een game op jou PC aan het installeren is? OTTO >>> Door Ikkes: Verplaatst van Beeld en Geluid naar Algemeen Games forum .<<< Reageren
joppie Geplaatst: 18 maart 2008 Rapport Geplaatst: 18 maart 2008 nou.... uhm.... ja... nee eigenlijk niet... maar bij sommige spellen moet je ff de cd omwisselen enzo , maja duurt tog niet zoo lang? Doe wel buiten de install om af en toe een beetje pinball ofsow... Reageren
Silverbyte Geplaatst: 19 maart 2008 Rapport Geplaatst: 19 maart 2008 Leuk topic. Terwijl een game aan het installeren is, ga ik meestal wat door de handleiding bladeren, of ik ga gewoon even naar beneden om een kopje koffie (Of iets anders) te drinken. Het hangt er natuurlijk ook maar net vanaf hoe lang de installatie duurt. Reageren
Jay; Geplaatst: 19 maart 2008 Rapport Geplaatst: 19 maart 2008 Ik speel dan gewoon een game op de PS2 (Binnenkort PS3) zoals GTA SA of een soortgelijke game. Anders zoek ik wat meer informatie over de game of lees de handleiding eens door zoals Silverbyte al zei. Reageren
JasonStatham Geplaatst: 19 maart 2008 Rapport Geplaatst: 19 maart 2008 (bewerkt) Ik ga altijd naar spele.nl. Daar speel ik dan Buble Struggle. Zeer verslavend!! Bewerkt: 19 maart 2008 door GTA-fan2 Reageren
moechy Geplaatst: 20 maart 2008 Rapport Geplaatst: 20 maart 2008 Ik lees de handleiding terwijl hij installed. Reageren
Ottoman 47 Geplaatst: 22 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 maart 2008 Véél kinder zeggen dat ze op de handleiding kijken en als er geen handleiding is? OTTO Reageren
Jay; Geplaatst: 22 maart 2008 Rapport Geplaatst: 22 maart 2008 Véél kinder zeggen dat ze op de handleiding kijken en als er geen handleiding is?OTTO Als je een game legaal koopt is er eigenlijk altijd wel een "manual". Bij het downloaden van games heb je die niet maar kun je ze wel op internet zoeken. Ik had het in dit geval over legale games. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.