ietsAnders0 Geplaatst: 19 maart 2008 Rapport Geplaatst: 19 maart 2008 Hallo allemaal. Ik heb een probleem met GTA:SA. Als ik new game doe dan zijn alle poppetjes geel en na een tijdje blauw en dan weer geel , ik vind dit heel vaag want ik heb het niet met andere GTA games en vroeger met dezelfde pc kon ik gewoon de normale poppetjes zien :S. Iemand een idee ? Groeten Igi0n Reageren
.Timothy Geplaatst: 19 maart 2008 Rapport Geplaatst: 19 maart 2008 Het lijkt op een probleem met je videokaart. Doe eens het volgende: Ga naar 'Start' --> 'Uitvoeren...' en typ in het vakje 'dxdiag'. Er zal een venster openen met allerhande info over je videokaart. Ga naar het tabblad 'Beeldscherm' (plaatje ter verduidelijking). Ga ondertussen naar deze pagina van WikiGTA. Kijk op WikiGTA naar de minimale systeemeisen --> 'Videokaart', en kijk in DxDiag naar de naam en het totale geheugen. Als hij daaraan niet voldoet dan moet je je videokaart zeker eens vernieuwen. Als dat niet zo is; heb je modificaties/mods geïnstalleerd? Deze kunnen wel eens voor problemen zorgen, verwijder ze eens en kijk of het probleem zich dan nog voordoet. Als dat zo is kan het nog liggen aan het bestandje 'gta_sa.set', welke je vindt in de map 'GTA San Andreas User Files'. Deze map staat in 'Mijn Documenten'. In 'gta_sa.set' staan alle instellingen (denk aan controls, volume..). Verwijder 'gta_sa.set' eens en je instellingen staan weer op standaard. Misschien is het probleem nu verholpen. Succes Reageren
ietsAnders0 Geplaatst: 20 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 maart 2008 (bewerkt) Aan mijn videokaart ligt het waarschijnlijk niet want ik kon met de zelfde videokaart ook GTA: SA spelen. Mods kan ook niet want ik heb GTA al 15 x ofzo opnieuw geinstalleerd en niks helpt. Over dat GTA.SET ga ik nu proberen. Ik vertel het wel als het gelukt is EDIT: Werkt ook niet Bewerkt: 20 maart 2008 door igi0n Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 20 maart 2008 Rapport Geplaatst: 20 maart 2008 Misschien is je CD beschadigd waardoor hij niet volledig geinstalleerd wordt... Je kan proberen hem op te poetsen maar als hij zwaar bekrast is kan je er niks meer aan doen vrees ik Reageren
ietsAnders0 Geplaatst: 20 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 maart 2008 Op mijn CD zie ik niet krasjes zitten en schoonmaken werktte ook niet Iemand anders nog een idee ? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.