Black Admiral Geplaatst: 19 maart 2008 Rapport Geplaatst: 19 maart 2008 (bewerkt) Ik heb in San Andreas bij het vliegveld een wit vierkantje staan alsof het een missie is, maar daar is helemaal niks, dus heeft iemand een één of ander programa waarmee je dit weg kan halen? Het is bijzonder irritant, vooral bij missies, dan weet ik niet welk vierkantje / driehoekje ik moet hebben. Iemand? Bewerkt: 19 maart 2008 door Black Admiral Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 19 maart 2008 Rapport Geplaatst: 19 maart 2008 Dat zou mischien een bug kunnen wezen uit de missie Mike Toreno, want als je de cheat nooit politie achter je aan aan hebt staan dan heb je deze bug in deze missie. Alleen weet ik niet of het na de missie ook het geval is, het is in ieder geval een best iritante bug ja. Reageren
Black Admiral Geplaatst: 19 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 19 maart 2008 Ja, het was inderdaad die missie van Mike Tereno. Alleen heb ik geen cheats gebruikt, dus daar kan het niet aan liggen... Reageren
js007 Geplaatst: 19 maart 2008 Rapport Geplaatst: 19 maart 2008 Ja, het was inderdaad die missie van Mike Tereno. Alleen heb ik geen cheats gebruikt, dus daar kan het niet aan liggen... heb je al chaets gebruikt tijdens een missie ? Reageren
Silverbyte Geplaatst: 19 maart 2008 Rapport Geplaatst: 19 maart 2008 (bewerkt) Ja, het was inderdaad die missie van Mike Tereno. Alleen heb ik geen cheats gebruikt, dus daar kan het niet aan liggen... heb je al chaets gebruikt tijdens een missie ? Als je even de moeite had genomen het hele topic door te lezen, had je begrepen dat hij geen cheats gebruikt. De enige cheat die voor zover ik weet dit effect kan geven, is namelijk de 'Never Wanted' cheat, wanneer je die in de missie gebruikt zal er geen marker bij de uitgang van het vliegveld verschijnen. Dit kun je dan simpelweg oplossen door de cheat nogmaals in te voeren, zodat 'ie ongedaan gemaakt wordt. Bewerkt: 19 maart 2008 door Silverbyte Reageren
Black Admiral Geplaatst: 19 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 19 maart 2008 Maar ik heb de hoofdlijn al uitgespeeld, dus ik kan niet terug naar die missie. En na de missie helpt de cheat ook niet. Reageren
Black Admiral Geplaatst: 19 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 19 maart 2008 Dus weet iemand wat anders? Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 19 maart 2008 Rapport Geplaatst: 19 maart 2008 (bewerkt) Dat kost best veel moeite, je zou ook gewoon een 100 % Savegame in de *base* kunnen downloaden. Bewerkt: 19 maart 2008 door DenkaanHenk Reageren
Black Admiral Geplaatst: 19 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 19 maart 2008 Nou, dan doe ik het wel met dat vierkantje. Ik wil San Andreas zelf 100% uitspelen, dat ga ik met alle GTA's proberen. Met Vice Ctiy is het al gelukt, dus nu San Andreas. Maar toch bedankt voor de tips! Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 19 maart 2008 Rapport Geplaatst: 19 maart 2008 Je kan ook proberen de CrazyVirus Trainer te downloaden, of de SA Savegame Editor. Daarmee kan je de Cheat counter op 0 zetten. Ik weet niet zeker of het ook dat vierkantje weghaalt, maar aangezien het een gevolg is van een cheat, kan je het proberen. Let wel op dat je voor de Savegame Editor ook dat runtime environment moet installeren, anders werkt het niet. Reageren
Black Admiral Geplaatst: 19 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 19 maart 2008 Het probleem is dat ik helemaal geen cheats heb gebruikt... Maar ik kan het alsnog even proberen. Bedankt voor de tip! Reageren
Big Boss Geplaatst: 20 maart 2008 Rapport Geplaatst: 20 maart 2008 Ik had dit probleem ook op de PS2, alleen stond er daar een gele missiemarker bij de Doherty Garage. Het is een hele vage bug, en alleen op te lossen door een andere savegame te nemen. Ik heb daar ook vaak de Never Wanted cheat gebruikt, dus is het heel goed mogelijk dat het daar aan ligt. Reageren
Black Admiral Geplaatst: 21 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 maart 2008 Dat zal niet helpen, want ik heb het bij alle savegames... Ik zal er dan wel mee moeten leven... Reageren
cheetha Geplaatst: 11 mei 2008 Rapport Geplaatst: 11 mei 2008 (bewerkt) Een nieuwe savegame starten is een idee offtopic waar stond "the target'' 1 de ingang van het vliegveld van SF ( geen oorzaak) 2 bij de kruizing naar doherty- SF vliegveld ( gevolg door cheats) Bewerkt: 11 mei 2008 door cheetha Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.