Jump to content

Online/Offline


Slimm

Recommended Posts

29 April is het zover, ik wou eens van jullie weten waarmee jullie gaan beginnen ^_^. Dan bedoel ik, gaan jullie gelijk online, of eerst even single player dan online?

Ik denk dat ik eerst een stuk wil vorderen in de single player voordat ik online kom, vaak zijn er ook spoilers als je gelijk online gaat, bv met voertuigen of wapens.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 39
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • studio dewolf

    2

  • michaelfivez

    2

  • ~Lance Vance

    1

  • AOSY86

    1

29 April is het zover, ik wou eens van jullie weten waarmee jullie gaan beginnen ^_^. Dan bedoel ik, gaan jullie gelijk online, of eerst even single player dan online?

Ik denk dat ik eerst een stuk wil vorderen in de single player voordat ik online kom, vaak zijn er ook spoilers als je gelijk online gaat, bv met voertuigen of wapens.

éerst ga ik single player uitspelen, daarna multiplayer.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga ook beginnen met Singleplayer, Want ik vind meestal Online nooit zo leuk. Maar zo'n vriend van mij, die speelt alleen maar Cod4 multiplayer, en heeft nog geen een keer op "New Game" gedrukt. Dat is toch ook geen barst aan :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Eerst de Singleplayer natuurlijk, want dan kun je leren om gaan met wapens en voertuigen. Als je gelijk online gaat word je gelijk afgemaakt door mensen die 24/7 online zijn.

ehm.. ga jij gta pas in midden zomer kopen dan ofzo? :D:tu:

Ik ga eerst singelplay stukje doen denk ik.

En dan erna even kijken hoe de multiplay is.

Dan weer terug naar singel play, maar als 'vrienden'

vragen of ik mee wil doen op de multiplay dan word het multiplay

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien is het een idee om een poll toe te voegen?

Nou ik heb geen 360 en PS3 en ben ook niet direct van plan er één te kopen, dus ik wacht nog steeds met smart op een boodschap dat de PC versie onderweg is. Als ik GTA IV voor het eerst zou spelen, zou ik eerst heel de singleplayer 100% uit gaan spelen totdat ik echt alles ken en weet. Dan pas overweeg ik misschien de multiplayer.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...