.Sharingan Geplaatst: 20 maart 2008 Rapport Geplaatst: 20 maart 2008 Wie zegt, dat je meteen online kan gaan ? Misschien moet je toch eerst de stad in SP unlocken. Maja, ik ga toch eerst de SP spelen. Reageren
michaelfivez Geplaatst: 20 maart 2008 Rapport Geplaatst: 20 maart 2008 Wie zegt, dat je meteen online kan gaan ? Misschien moet je toch eerst de stad in SP unlocken.Maja, ik ga toch eerst de SP spelen. Tuurlijk kun je direct online, geef me maar is 1 game waar je eerst offline moet uitsplen voor je online kunt (oke er zijn games waar je offline dingen kunt unlocken die je dan online gebruikt, maar je kunt altijd al online met minder goede dingen) Reageren
pilot Geplaatst: 20 maart 2008 Rapport Geplaatst: 20 maart 2008 Ik ga eerst offline proberen alles uit te spelen en als het echt te lang gaat duren dan ga ik kijken hoe het online is. Reageren
snowguard3 Geplaatst: 23 maart 2008 Rapport Geplaatst: 23 maart 2008 Bijna iedereen zal toch eerst singleplayer doen om de controls enzo te weten Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 23 maart 2008 Rapport Geplaatst: 23 maart 2008 laat mij dan vreemd zijn. Multiplayer, ik wil zien hoe ik en de rest loopt te klungelen om de ander dood te schieten. Reageren
Playboy X Geplaatst: 23 maart 2008 Rapport Geplaatst: 23 maart 2008 Ik denk offline, moet kijken of ik dan nog gold heb. Maar ik weil eerst offline. Omdat ik wil kijken een hoe mooi het is om door de straten te rijden en missie's doen. En natuurlijk kijken of er bug zijn en leuke eather eggs. En natuurlijk mensen hier op het forum helpen Reageren
dynastus Geplaatst: 23 maart 2008 Rapport Geplaatst: 23 maart 2008 Offline verken ik als eerste pas als ik bij de 100% ben ga ik online want ik vind online niet echt bij gta passen. Reageren
studio dewolf Geplaatst: 23 maart 2008 Rapport Geplaatst: 23 maart 2008 Inderdaad, beter eerst veel oefenen op singleplayer voor online anders wordt je afgeslacht. Reageren
Gino99 Geplaatst: 24 maart 2008 Rapport Geplaatst: 24 maart 2008 Eerst zeker Offline om alles te verkennen missies enz.En als ik na 2 daagjes heb gespeeld ga ik online denk ik Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 24 maart 2008 Rapport Geplaatst: 24 maart 2008 Misschien is het een idee om een poll toe te voegen?Nou ik heb geen 360 en PS3 en ben ook niet direct van plan er één te kopen, dus ik wacht nog steeds met smart op een boodschap dat de PC versie onderweg is. Als ik GTA IV voor het eerst zou spelen, zou ik eerst heel de singleplayer 100% uit gaan spelen totdat ik echt alles ken en weet. Dan pas overweeg ik misschien de multiplayer. Dit geld ook voor mij, diehard PC gamer hier. Als er een PC versie komt ga ik eerst singleplayer, een beetje de basis onder controle krijgen, paar missies doen hier en daar. Waarschijnlijk ga ik dan ook wel ff online kijken, SA-MP en MTA waren tenslotte ook super wreed, dan moet multiplayer van R* zelf wel helemaal geweldig zijn. Dan zal ik waarschijnlijk verder gaan met singleplayer en 100% halen, en tegelijkertijd regelmatig online spelen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.