Jump to content

gamen

Gamer

Hoeveel uren zitten jullie achter de pc of ps2?  

64 leden hebben gestemd

1. 1. Hoeveel uren zitten jullie achter de pc of ps2?

• Ik ben niet zo verslaafd ik zit 1 tot 3 uur achter mijn pc/ps2/xbox/gamecube.
      18
    • Ik ben echt tot 5 uren achter mijn pc/ps2/xbox/gamecube.
      18
    • Met mij is het erg ik zit langer dan 5 uren achter mijn pc/ps2/xbox/gamecube.
      27

Recommended Posts

• Reacties 49
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Sasuke

2

• Morpheus 83

1

• Lennert

1

• Gamer

1

Geplaatst:

Het verschilt met mij. De ene keer is het maar iets minder dan een uur per dag en de andere keer is het 5 uur per dag. Ik heb nog een leven naast de PC. Ik moet die PC veel gebruiken voor school. Veel E-mails checken, veel werkstukken typen, informatie zoeken voor werkstukken. Gamen doe ik niet zo veel meer.

Geplaatst:

Ik zit echt te lang achter de PC, Gamecube speel ik soms wel is op... :)

PC zodra ik de kans heb, en word alleen nog maar erger als ik me nieuwe heb... :cab:

Geplaatst:

Nee, computeren is ongezond en maakt je ongelukkig. Ik zit er tegenwoordig niet meer zo veel achter als vroeger.

Geplaatst:

Elke dag gemiddeld 5/6 uur ( eerst ps2, dan pc en as ik moet gaan slapen en geen zin heb in tv zien PSP

• 3 weken later...
Geplaatst: (bewerkt)

Ik ben enorm verslaafd wat computers en gameconsole's betreft.

Soms kan ik meer dan 12 uur achter een computer hangen. Ook xboxen is voor mij geen probleem.

De tijd gaat soms enorm snel zonder je erbij nadenkt.

Maar

LucasV Geplaatst 26 Apr 2006, 17:23:27

computeren is ongezond

Merticus ^_^

Bewerkt: door Merticus XVII
Geplaatst:

Doordeweeks game ik niet meer als 2 uur per dag. Op een zaterdag of zondag zit ik soms wel 5 uur World of Warcraft te doen, dat is zo verslavend.

Geplaatst:

Op mijn Xfire mini profile staat dat ik 26 uur heb gespeeld deze week.

26 : 7 = 3,7 uur gemiddeld.

Valt mee dus.

Geplaatst:

Ik zit net onder de categorie 'zwaar verslaafden'. :*D

Ik zit meestal 3/4 uurtjes per dag achter de pc. (in het weekend dan, doordeweeks als ik naar school moet is het denk ik 2 uurtjes)

Op de ps2 zit ik denk gemiddeld slechts een uurtje per dag, ik speel de laatste tijd niet zoveel games meer op de ps2 :N

Geplaatst:

In de week maar 1uur tot2uur achter de pc

In het weekend 2uur achter de pc en 6uurtjes(ruw geschat, soms minder soms meer) achter de ps2

• 2 weken later...
Geplaatst:

ik ben niet verslaaft maar soms zit ik er toch wel gou 5 uren per dag achter dat komt doordat ik soms tot 12:00 uur naar school moet en soms tot 15:00.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...