NickyHendriks Geplaatst: 30 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2008 Lol het klinkt misschien gek, maar ik vind het er echt mooi uit zien! Vooral die auto's xD .Waarom maakte ze het eigenlijk top down want het is 3D etc. maar ja, ik hoop ook dat dit wordt afgemaakt! Het spel is Top Down omdat (?) toen II uit kwam de PC's waarschijnlijk niet goed genoeg waren Reageren
Miek Geplaatst: 31 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2008 @Vice: het is niet helemaal 3D, de auto's zijn helemaal plat hoor. Ook nog een paar objecten. In die mod hebben ze dat mooi kunnen aanpassen. Reageren
field33 Geplaatst: 25 februari 2009 Rapport Geplaatst: 25 februari 2009 @Vice: het is niet helemaal 3D, de auto's zijn helemaal plat hoor. Ook nog een paar objecten. In die mod hebben ze dat mooi kunnen aanpassen. De auto's waren toch in 3D ontworpen? Reageren
Lantyz Geplaatst: 25 februari 2009 Rapport Geplaatst: 25 februari 2009 Ja, de voertuigen zijn in 3D ontworpen, maar van de modellen zijn platte afbeeldingen gemaakt om in het spel te gebruiken. Reageren
field33 Geplaatst: 25 februari 2009 Rapport Geplaatst: 25 februari 2009 Ja, de voertuigen zijn in 3D ontworpen, maar van de modellen zijn platte afbeeldingen gemaakt om in het spel te gebruiken. Accepteert de GTA2 engine wat draaitjes aan het beeld? Reageren
Lantyz Geplaatst: 26 februari 2009 Rapport Geplaatst: 26 februari 2009 Als je met "wat draaitjes" bedoelt of het mogelijk is de camera te kantelen moet ik je teleurstellen. De camera kan alleen scrollen en in- en uitzoomen, andere bewegingen zijn onmogelijk. Reageren
field33 Geplaatst: 26 februari 2009 Rapport Geplaatst: 26 februari 2009 Als je met "wat draaitjes" bedoelt of het mogelijk is de camera te kantelen moet ik je teleurstellen. De camera kan alleen scrollen en in- en uitzoomen, andere bewegingen zijn onmogelijk. Oke, jammer De map editor kan dat wel... Reageren
water Geplaatst: 18 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2009 Er is wel een mod waarmee je met gta San Andreas in Downtown van Gta2 kunt spelen. Hij heet gta2 3D. Reageren
Fireman Geplaatst: 22 maart 2010 Rapport Geplaatst: 22 maart 2010 Deze mod is er onder de naam GTA: One and a Half, maar de mod is nog in ontwikkeling. De screenshots uit de eerste post komen trouwens uit Carmageddon 2 (driver models, de auto's en het gebrek aan zwaartekracht zoals in het eerste plaatje te zien is) Waar die mod vandaan komt however, weet ik niet. Reageren
Dotz Geplaatst: 5 april 2010 Rapport Geplaatst: 5 april 2010 Als je zo door de districten loopt/rijdt verliezen ze toch al hun charme? offtopic: de laatste post kwam uit oktober vorig jaar , lijkt me niet dat hier nog actueel over gediscussieerd word ofzo? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.