GTA-Roloboy Geplaatst: 19 maart 2008 Rapport Geplaatst: 19 maart 2008 Hey, ik ben bezig met een site, maar ik heb wat problemen met de HTML opbouw en Cutenews. Het Cutenews probleem: Normaal hoor je bij de emoticons dit te zien: Maar ik krijg dit: Hoe kan ik dit weer in orde krijgen? -- HTML probleem: Ik werk met frames.. Maar doordat ik frames gebruik, gaan automatisch al een paar menus weg! Er blijven er 3 over. Kijk maar is in de source van Sky-City En zoek op: " Biarnes " Hier kun je een paar menus zien, wat automatisch worden weggehaald door de Frame. Ook aan de onderkant van de pagina is te zien dat de onderkant automatisch word verwijderd. How to fix? -- Greetz, Rolo Reageren
.Timothy Geplaatst: 20 maart 2008 Rapport Geplaatst: 20 maart 2008 Ik ben niet de hele code gaan doorspitten, maar met FireFox heb je een mooiere 'bron weergeven' + daarnaast handige tools bij het webbuilden (weer een reden voor FireFox). Wat me opviel bij bron weergeven is dat je ongeveer aan het einde van je code een heel stuk html hebt binnen een iframe-tag. Deze tag wordt wel geopend, maar wordt nergens gesloten. Sluit deze even en je hebt sowieso al één probleem opgelost. Over CuteNews weet ik niks, daarvoor zal een ander je hulp moeten bieden. Reageren
GTA-Roloboy Geplaatst: 23 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 maart 2008 Maar dat is het volgende probleem, Mijn site opent niet in Firefox, niet alleen bij mij, maar ook bij anderen.. Server niet gevonden. Dus alleen I.E. doet het. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.