Ottoman 47 Geplaatst: 19 maart 2008 Rapport Geplaatst: 19 maart 2008 Op welke site kan ik codes over Driv3r vinden (PC)? OTTO Reageren
Ottoman 47 Geplaatst: 19 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 19 maart 2008 Op welke site kan ik codes over Driv3r vinden (PC)?OTTO Sorry, voor die andere TOPIC, maar mijn computer gaat sloom dus duurt het lang en ik druk 2 keer, dus komt er 2 TOPIC. Nogmaals sorry! OTTO Reageren
studio dewolf Geplaatst: 19 maart 2008 Rapport Geplaatst: 19 maart 2008 Ik denk dat geen code voor pc wel alleen voor ps2. Reageren
1974 Geplaatst: 19 maart 2008 Rapport Geplaatst: 19 maart 2008 Op welke site kan ik codes over Driv3r vinden (PC)?OTTO er zijn wel degelijk codes voor driv3r maar ik weet allen niet hoe die te krijgen zijn. Reageren
JasonStatham Geplaatst: 19 maart 2008 Rapport Geplaatst: 19 maart 2008 Cheaten op de PC bij Driv3r is altijd een lastig gedoe. Op deze pagina kan je alle informatie erover vinden. Veel succes! Reageren
1974 Geplaatst: 19 maart 2008 Rapport Geplaatst: 19 maart 2008 Cheaten op de PC bij Driv3r is altijd een lastig gedoe. Op deze pagina kan je alle informatie erover vinden. Veel succes! dat is driver 1.hij heeft het over driv3r deel drie dus. Reageren
Ottoman 47 Geplaatst: 20 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 maart 2008 En ik zit vast in een missie van Driv3r. De missie is als volgt in Nice. Ik moet een container pakken en op een trucktailer zetten, als ik dat gedaan heb kan ik niet meer uit het kraan gaan, dus welke standaart knop op mijn toetsenbord moet ik drukken (PC)? OTTO Reageren
1974 Geplaatst: 21 maart 2008 Rapport Geplaatst: 21 maart 2008 (bewerkt) En ik zit vast in een missie van Driv3r. De missie is als volgt in Nice.Ik moet een container pakken en op een trucktailer zetten, als ik dat gedaan heb kan ik niet meer uit het kraan gaan, dus welke standaart knop op mijn toetsenbord moet ik drukken (PC)? OTTO als je klaar bent met de container erop zetten dan loop je naar die ladder die aan de kraan vast zit dan moet je een truck uit de garage pakken en aan die trailer vastmaken en wegrijden.kijk vooral op de kaart hoe je moet rijden.maar pas op de franse politie is in deze missie erg irritant bezig hopelijk heb ik je hierbij geholpen.(ik heb driv3r uitgespeeld dus) Bewerkt: 21 maart 2008 door 1973 Reageren
studio dewolf Geplaatst: 21 maart 2008 Rapport Geplaatst: 21 maart 2008 Amai zeg dat je hebt driv3r uitgespeeld want het is zeer moeilijk. Ik bereikte tot missie in Nice over 3 auto's stelen en in de truck zetten op tijd. Reageren
1974 Geplaatst: 21 maart 2008 Rapport Geplaatst: 21 maart 2008 Amai zeg dat je hebt driv3r uitgespeeld want het is zeer moeilijk. Ik bereikte tot missie in Nice over 3 auto's stelen en in de truck zetten op tijd.je kan het ook maar beter links(of toch rechts)kunnen laten liggen want als je hem hebt uitgespeeld dan krijg je er toch niks voor terug in tegestelling tot driver 1 en 2 daar kreeg je er veel dingen voor terug Reageren
SWYV Geplaatst: 21 maart 2008 Rapport Geplaatst: 21 maart 2008 mag ik tip geven, misschien is een trainer een betere oplossing ipv cheats gebruiken want met trainers hoef jij alleen 1x op knop drukken en het is gebeurd oja voor zover ik weet is er niet echt cheats voor Driv3r maar wel een goed werkende trainer te vinden op Cheatnow site Reageren
Ottoman 47 Geplaatst: 21 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 maart 2008 mag ik tip geven, misschien is een trainer een betere oplossing ipv cheats gebruiken want met trainers hoef jij alleen 1x op knop drukken en het is gebeurdoja voor zover ik weet is er niet echt cheats voor Driv3r maar wel een goed werkende trainer te vinden op Cheatnow site Die trainer is saai (Ice555 is de naam). In die trainer is alleen het spel helemaal voltooid, er is nog geen eens een auto gevonden in 'Take A Ride', en als ik google heb je alleen maar de zelfde trainer (Ice555)! OTTO Reageren
SWYV Geplaatst: 21 maart 2008 Rapport Geplaatst: 21 maart 2008 dat wel ja maar handig voor mensen om als god te spelen, oneindige kogels te hebben ofzo en ja tis die ice555 de maker ervan Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.