Jump to content

Wat vind jij het mooiste automerk?

Wat vind jij het mooiste automerk?  

8 leden hebben gestemd

1. 1. Wat vind je het mooiste Automerk?

• Audi
      1
    • Alfa Romeo
      0
    • BMW
      1
    • Bugatti
      4
    • Chrysler
      0
    • Citroën
      0
    • Dodge
      0
    • Ferrari
      0
    • Koeningsegg
      0
    • Lamborghini
      1
    • Masarati
      0
    • Mercedes-Benz
      0
    • Porsche
      0
    • Volkswagen
      0

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik vind vooral de Mercedes-Benz S500 een heel Chique auto

Bewerkt: door gta player10

Er is hier al een topic over, volgende keer even de "zoekfunctie" gebruiken... Zie hier het topic

Aangezien je hier ook niet allemerken en types kan kiezen, zullen we maar in dit topic verder gaan..

Bewerkt: door GTAinfo

Ja maar hier kan het Ook :Y A.U.B

Bewerkt: door gta player10
Geplaatst:
Er is hier al een topic over, volgende keer even de "zoekfunctie" gebruiken... Zie hier het topic

Aangezien je hier ook niet allemerken en types kan kiezen, zullen we maar in dit topic verder gaan..

Ja maar het kan hier ook ;) A.U.B

Is ook zo maar dat lijkt me niet zo eerlijk toch. Regels zijn regels lijkt me. :puh:

Geplaatst:

Ja maar het kan hier ook ;) A.U.B

Is ook zo maar dat lijkt me niet zo eerlijk toch. Regels zijn regels lijkt me. :puh:

Lijkt mij ook :Y Er mag een hoger iemand komen kijken :puh:

Geplaatst:

Je mocht er nu dan wel nog meer merken bij hebben gedaan, maar we gaan toch maar ff verder met dit topic...

Geplaatst:

Maar hier kan het ook een topic meer maakt toch niks uit ;) Dus ik stel voor om gewoon ook hier zoals daar verder te gaan :Y Doe mij maar de Audi RS4

audi09.jpg

Geplaatst:

Het lijkt mij onnodig om hier verder te gaan, aangezien er al een topic over bestaat. zie hier het topic

Je kan daar trouwens ook boten, vliegtuigen etc. zeggen. Daarom lijkt het mij beter om daar verder te gaan.

Geplaatst:
Het lijkt mij onnodig om hier verder te gaan, aangezien er al een topic over bestaat. zie hier het topic

Je kan daar trouwens ook boten, vliegtuigen etc. zeggen. Daarom lijkt het mij beter om daar verder te gaan.

wat maakt het uit het is toch al gebeurt dus de volgende keer zal ik wel zoekfunctie gebruiken :Y

Geplaatst:

wat maakt het uit het is toch al gebeurt dus de volgende keer zal ik wel zoekfunctie gebruiken :Y

Daar gaat het niet om. Het topic bestaat al, dus hoeft niet nogmaals aangemaakt te worden. Vandaar dat je nou al tot vier keer aan toe naar dit topic bent verwezen.

Geplaatst:

Inmiddels zal het een ieder duidelijk zijn dat we al diverse auto-topics hadden waarvan de links allemaal al zijn gegeven. We gaan in de oude topics verder en deze is per heden gesloten :Y

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...