Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Onderwerp: Haze

Soort design: Signature

Size design: Maximaal 500x150

Render: Mag

Animatie: Nee

Premade: Nee

Tijd van inlevering: Over een weekje

Opmerking: Ik post hem na die van jouw

Anyone? ^_^

Geplaatst:

ik zou wel willen alleen heb ik geen idee wat haze is.

Ik heb op internet gezocht en volgens mij is het iets dat lijkt op HALO voor de xbox

maar dat weet ik niet zeker...

misschien datje een beetje uitleg kan geven.

als ik weet wat het is neem ik je uitdaging aan

Geplaatst:
ik zou wel willen alleen heb ik geen idee wat haze is.

Ik heb op internet gezocht en volgens mij is het iets dat lijkt op HALO voor de xbox

maar dat weet ik niet zeker...

misschien datje een beetje uitleg kan geven.

als ik weet wat het is neem ik je uitdaging aan

Haze is een game die binnenkort uitkomt, een shooter die zich afspeelt rond het jaar 2050. Hier vind je meer screens en informatie erover, maar als je een Halo signature maakt dan vind ik het ook goed hoor :)

Geplaatst: (bewerkt)

Jij Dus :puh:

|||

|||

|||

|||

|||

|||

|||

|||

|||

|||

|||

|||

|||

|||

\|/

Bewerkt: door Unmountable Tijmen
Geplaatst:
@M4X:

gaat het door?

Wat mij betreft wel, ik lever hem in na de jouwe zoals je in de bovenste post kan lezen :sigaar:

Hackman

Comment: Allereerst een mooie signature met wat mooie lichteffecten erin al zijn het er niet veel. Het komt bij mij voer als een plaatje met die je wat donkerder hebt gekleurd en er wat doorheen hebt gezet. Wel is de tekst mooi uitgezocht en past prima bij het plaatje. De border is simpel maar maakt het goed af. Een redelijk goede signature maar je had er toch wat meer aandacht aan kunnen besteden en er wat meer effecten bij kunnen doen.

Rate: 7.2

M4X

Comment: Deze signature is zeker gelukt en valt duidelijk op. Je hebt gekozen om het allemaal in een geel jasje te stoppen en dat was een goede keuze. Ook de border is geel en dat past prima bij de rest van de sig. Je hebt er veel verschillende effecten in gedaan en hebt er in mijn ogen meer aandacht aan besteed dan de signature van Hackman. Verder is de tekst passend en valt ook die goed op. Al met al een prachtige signature.

Rate: 9.4

Stem: M4X

Bewerkt: door Jay;

De signatures zien er goed uit ! :) Raten ! ^_^

Hackman

Ik heb je signatures al wat gerate in de showroom sub-forum, maar ik vond dat je wel in vooruit ging alleen vind ik je groen aan de rechterkant niet echt passend bij de rest, je font is wel weer beter geplakt, maar nog steeds te groot en ook heb je je groene effect over je lettertype heen gedaan wat je beter niet had kunnen doen. :puh: Ik hoop dat het nog goed komt met GIMP, maar ik vind dit resultaat niet geweldig.

M4X

Je signature ziet er geweldig uit, niet al te veel feecten maar het geel maakt het echt mooi ! Het lettertype Haze en M4X zijn geweldig. Het gebrushesde gedeelte links vind ik niet echt mooi, mischien dat dat nog wat aangepast had kunnen worden zoals wat je aan de rechterkant hebt gedaan. Voor de rest heb ik niet echt veel op je signature aan te merken ,hij ziet er top uit. :)

Mijn stem gaat naar : M4X !

Veel succes met de battle,

2fast{0}

Bewerkt: door 2fast{0}
Geplaatst:

Hackman: Andere signature van halo is mooier dan die.

Ik stem op M4X.

Geplaatst:

Battle afgelopen, winnaar M4X! En met deze winst heeft M4X iedereen vanaf plaats 4 een plaats naar onderen gezet, omdat hij nu de enige is die op plaats 4 staat. :D

M4X, 1 punt voor jou erbij. Hackman, helaas, volgende keer beter..

Ranking updated, en topic locked.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...