swc Geplaatst: 19 maart 2008 Rapport Geplaatst: 19 maart 2008 Hallo mijn naam is SWC, Ik zit met een probleem als ik namelijk de GTA SA V2 naar V1 verplaats en ik start daarna GTA Sa op dan zegt hij dat ik de orginele CD-rom moet plaatsen terwijl die er gewoon in zit ?.....! wat kan ik nu nog doen ? Groet SWC Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 19 maart 2008 Rapport Geplaatst: 19 maart 2008 Welkom op het Forum! On-topic: Kun je misschien ietsje duidelijker zijn? Heb je De GTA Misschien Gedownload? Reageren
Silverbyte Geplaatst: 19 maart 2008 Rapport Geplaatst: 19 maart 2008 Ik heb dit probleem zelf ook gehad, in mijn geval was het op te lossen door simpelweg de game even opnieuw te installeren. Hierna moet je gewoon de game even opnieuw patchen, en ik denk dat het dan wel verholpen zal zijn. Als je even een backup maakt van je savegame (Deze kun je vinden onder Mijn Documenten -> GTA San Andreas Userfiles), kun je die na het opnieuw installeren van je game weer in de betreffende map zetten, en dan zal je dus gewoon verder kunnen spelen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.