Jump to content

Welke kleren zijn dat?

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb de Ghost Rider mod gedowload, maar ik weet bij sommige bestanden niet wat voor kleren dat zijn en waar te koop zijn :N .Kan iemand me helpen? _O_ Hier zijn namen:

glasses01.

vest.

sneakerbincblk.

Alvast Bedankt :cya:

Geplaatst:

Niet alles stond in readme. Al die kleren zijn zeker niet te koop bij binco,en ik wil ook weten hoe ze heten

Geplaatst:

de kleren die hierboven genoemd zijn hoeven niet in dezelfde winkel te koop te zijn.

volgens mij zijn de sneakers tog egt van de binco... (binc ?)

Anders moet je ff in de andere winkels kijke ^_^

Geplaatst: (bewerkt)
de kleren die hierboven genoemd zijn hoeven niet in dezelfde winkel te koop te zijn.

volgens mij zijn de sneakers tog egt van de binco... (binc ?)

Anders moet je ff in de andere winkels kijke ^_^

'binc' staat voor Low-Tops, je hebt namelijk ook de 'sneakerbincgang' en de 'sneakerbincblu', deze zijn respectievelijk de Green Low-Tops en de Blue Low-Tops.

Ik heb de Ghost Rider mod gedowload, maar ik weet bij sommige bestanden niet wat voor kleren dat zijn en waar te koop zijn :N .Kan iemand me helpen? _O_ Hier zijn namen:

glasses01.

vest.

sneakerbincblk.

Alvast Bedankt :cya:

[table=header]Texture

NaamWinkelOverigglasses01Black ShadesDidier Sachs, Victim of ZIP-vestWhite TankBincoStandaard torso bij begin gamesneakerbincblkBlack Low-TopsBinco of Sub UrbanStandaard schoenen bij begin game[/table]

Bij de rij 'Winkel' kunnen er meerdere winkels staan, die winkels moet je allemaal even langsgaan omdat er dan meerdere winkels zijn met die naam.

Ik hoop dat je er wat aan hebt!

Bewerkt: door Donald F. Duck

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...