Jump to content

mijn computer ziet mijn gta cd niet

Recommended Posts

Geplaatst:

kan iemand mij helpen wand ik heb een probleem mijn computer ziet mijn gta cd niet en soms zgt ie dat dat de verkeerde cd is

:cry::cry:

Geplaatst:

Twee mogelijkheden

1. Je CD is zwaar beschadigd

2. Je CD-rom speler is kaduuk en kan niet goed CD-roms meer lezen...

Wat het ook is, als ik jou was zou ik die CD opbergen en -xxx-. Ik ga geen links geven, maar Google is je vriend. Als dit ook niet werkt, weet ik het ook niet.

>>> Door Bling: Het is ook niet toegestaan om over deze mogelijkheid te praten. Gecensueerd, dus. <<<

Geplaatst:

Dit was eerst ook zo bij mij. Dit komt omdat je waarschijnlijk een oude pc hebt of, je hebt te weinig ruimte. Geef eerst even je gegevens een dan helpen we je wel weer verder.

Geplaatst:

Hij leest de cd meestal in het geval de CD bekrast is, of op een andere manier beschadigd. Of je CD/DVD-Drive leest hem niet. Probeer eventjes een anders cd/dvd, om te kijken welke van de twee mogenlijkheden het zou kunnen zijn.

Mocht een andere cd wel werken, dan ligt het dus aan de disc zelf. En raad ik je aan deze met een vochtig (niet doorweekt) doekje even op te wrijven.

Meestal komt het ook nog wel eens voor dat een 'bepaald' bestandje ontbreekt, of beschadigd is. In dit geval zou ik het spel opnieuw installeren. Maar probeer hem eerst maar eventjes schoon te maken met een doekje.

Geplaatst:
Meestal komt het ook nog wel eens voor dat een 'bepaald' bestandje ontbreekt, of beschadigd is. In dit geval zou ik het spel opnieuw installeren. Maar probeer hem eerst maar eventjes schoon te maken met een doekje.

Hoe kan hij hem nou weer opnieuw installeren als de PC hem niet ziet :schater:

Geplaatst:

BIj mij doet mijn PC cd van SA. het ook niet meer maar mijne zit een scheur in dus je moet is goed kijken of dar geen klijn scheurtje te vinden is.

• 2 weken later...
Geplaatst:

laat maar ik weet het al ik heb een nieuwe cd/dvd speler gekocht en doet hij het ik wist dat mijn pc niet oud is en hij heeft 500GB aan harde schijf dus daar aan kan het niet liggen

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...