Jump to content

Favoriete Radiozender?

27 leden hebben gestemd

1. 1. Wat is jou favoriete radiozender?

• Radio538
      9
    • Q-music
      1
    • Skyradio
      1
    • Slam FM
      5
    • 100%NL
      0
    • Radio Veronica
      1
    • Radio 10 Gold
      0
    • CAZ!
      1
    • Radio NL
      0
    • Classic FM
      0
    • Arrow Classic Rock
      5
    • 3FM
      1
    • Fresh FM
      0

Recommended Posts

Geplaatst:
Er zijn dus veel verschillende meningen. Ik hoop dat er nog meer gestemd word door leden.

Of door SL, ML, Moderators, Global Moderators, en door administrators :puh: of mogen die niet stemmen?? :puh:

Geplaatst:
Of door SL, ML, Moderators, Global Moderators, en door administrators :puh: of mogen die niet stemmen?? :puh:

Natuurlijk mogen die stemmen, iedereen die lid is van deze site kan en mag stemmen.

Geplaatst:

Ik ga voor radio 538, omdat ze altijd van die leuke acties hebben, en het allemaal niet zo serieus hoeft.

Geplaatst:

STUDIO BRUSSEL!!!

Maar die staat er niet tussen :-(

Dus ga ik maar voor 'arrow classic rock' dat spreekt me wel aan :puh:

(spelen die soms AC/DC?)

Geplaatst:

Dat zou best wel is kunnen maar ze spelen meer rustige Rock liedjes om het maar zo te noemen. Een soort K-DST achtige zender. Zelf ben ik meer van hardrock maar Gun's 'n Roses bijvoorbeeld is ook af en toe te horen op Arrow.

Geplaatst:

Ik luister altijd 3FM, hoewel ik ook wel graag Radio358 zou willen luisteren. Dan vraag je je zeker af: waarom doe je dat dan niet? Nou, omdat die zender om de een of andere leipe reden in heel Nederland uitzendt op FM, behalve in Limburg, daar is AM schijnbaar genoeg. En in slechte AM-kwaliteit heb ik geen zin, dus voor mij geen 538.

Geplaatst:

Ik heb er een top 3 van gemaakt:

3. Radio 8FM

2. Q MUSIC

1. Skyradio

Dit is het gewoon, achter de pc staat vaak wel skyradio op. Want ik weet waar ik moet zoeken naar 8 FM :7 .

Geplaatst:

Q-music is niks anders dan gelul :puh: maar aangezien je alleen maar Nederlandse zenders erop hebt staan maak ik een top 3 van de vlaamse die ik graag hoor.

1. Donna

2. Studio Brussel

3. Geen :7

Geplaatst:

Ik denk radio 538, want die hebben de beste muziek en het is daar altijd lachen met die dj's praten zoals Humberto Tan, Edwin Evers enzo, maar Humberto Tan vond ik altijd wel het leukste en het nieuws doen ze altijd wel op een lollige manier, tenminste ze zeggen hun mening erbij en dat is meestal wel grappig, maar het is wel irritant dat ze altijd als mijn wekkerradio afgaat is het daar altijd reclame (7 uur).

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...