GTA freakje Geplaatst: 19 maart 2008 Rapport Geplaatst: 19 maart 2008 Hallo allemaal. Ik heb laatst fifa 2007 gekocht in de winkel. Helaas blijkt hij engels te zijn. Met engels heb ik geen problemen maar ik heb het liever in het nederlands. Weet iemand waar een patch te vinden is die het menu in het nederlands en commentaar meteen in het spel zet? Dus dat ik geen moeilijke dingen ervoor hoef te doen en onduidelijke readme's moet gaan lezen. Alvast bedankt! GTA freakje Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 19 maart 2008 Rapport Geplaatst: 19 maart 2008 Als het goed is kun je de taal kiezen als je FIFA '07 opstart. Je kan dan kiezen uit de belangrijkste talen, waar nederlands ook bij zit. Start je FIFA nog eens op en let hier eens op. Reageren
Silverbyte Geplaatst: 20 maart 2008 Rapport Geplaatst: 20 maart 2008 Als het goed is kun je de taal kiezen als je FIFA '07 opstart. Je kan dan kiezen uit de belangrijkste talen, waar nederlands ook bij zit. Start je FIFA nog eens op en let hier eens op. Ik heb de game zelf ook (Op de Gamecube overigens), en daar is het Nederlands met geen mogelijkheid in te stellen hoor. Nu hecht ik er niet veel waarde aan, maar Nederlands is natuurlijk altijd leuker. Het zou er in die versies uitgehaald kunnen zijn, want ook in de instellingen valt er niets te veranderen. Reageren
GTA freakje Geplaatst: 20 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 maart 2008 Oh ja dit was ik vergeten te zeggen, ik heb de game in engeland gekocht.(ze hadden hem hier niet meer en ik was er toch op vakantie) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.