Jump to content

Reservoir Dogs

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb er vraag over Reservoir Dogs: is het ook mogelijkheid dat je uit de auto kan stappen. En andere voertuigen stelen(en natuurlijk gaan en staan waar je wilt): net vergelijking met GTA: is dat mogelijk :? . Als dat kan koop ik hem. Anders niet! :ch::N

Geplaatst:
Ik heb er vraag over Reservoir Dogs: is het ook mogelijkheid dat je uit de auto kan stappen.

Ongeveer een jaar geleden heb ik Reservoir Dogs voor het laatst gespeeld, en voor zover ik me kan herinneren is het niet mogelijk om uit voertuigen te stappen. Natuurlijk is het niet zo dat je constant in voertuigen moet racen, maar zal je de missies die je hebt óf rijdend óf lopend moeten uitvoeren. Eigenlijk zit je dus steeds vast aan het verhaal en kun je niet (zoals in GTA bijvoorbeeld) je eigen gang gaan.

Geplaatst: (bewerkt)

Dank je wel. Dan koop ik hem niet meer: niet eens hetzelfde mogelijkheid zoals in GTA. Klotespel. Dan is APB en GTA IV. 1000 maal beter dan die KUTSPEL! :@:kots::muur: :td: :erm::(:ch:

Bewerkt: door Sprayboy
Geplaatst: (bewerkt)
Dank je wel. Dan koop ik hem niet meer: niet eens hetzelfde mogelijkheid zoals in GTA. Klotespel. Dan is APB en GTA IV. 1000 maal beter dan die KUTSPEL! :@:kots::muur: :td: :erm::(:ch:

Hey, let op je woorden. Je kan zo een waarschuwing krijgen hoor, als je 10 (denk ik) waarschuwingen hebt mag je alleen met een andere account met GTAForum beginnen.

Effe kort: ''Geen groftaal of scheldwoorden, kijk eens op het help tabblad van GTAForum''?

OTTO _O_

Bewerkt: door Ottoman 47
  • 3 weken later...
Geplaatst:

alleen omdat je niet uit kan stappen hoeft het geen slechte game te zijn hoor. jouw probleem is dat je alles teveel met GTA vergelijkt en als iets niet kan wat in gta wel kan is het een rotgame.. Jij moet nog veel leren over games ;)

Geplaatst:

Ja, ReVeRt heeft gelijk. Eidos heeft er wel aan gewerkt, je kan nu zeggen van "Ik kan een betere game maken".

Nou, dat kan je moeilijk, want je hebt daarvoor 20 computers voor nodig en héél véél werknemers, maar Eidos heeft iedergeval wel een leuke spelletje gemaak.

OTTO _O_

Geplaatst:
Ja, ReVeRt heeft gelijk. Eidos heeft er wel aan gewerkt, je kan nu zeggen van "Ik kan een betere game maken".

Nou, dat kan je moeilijk, want je hebt daarvoor 20 computers voor nodig en héél véél werknemers, maar Eidos heeft iedergeval wel een leuke spelletje van gemaakt.

OTTO _O_

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...