Jump to content

hoe gaan jullie je eerste voetganger doodmaken?

Recommended Posts

Geplaatst:

hallo hoe gaan jullie je eerste voetganger doodmaken. Ik ga me eerste voetganger in elkaar slaan, ben benieuwd hoe jullie het gaan doen.

• Reacties 84
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• gamemcgeek

4

• FireFighter

4

• Biocount

3

• michaelfivez

3

Geplaatst: (bewerkt)

Ik hoest hem helemaal onder......

(kan je ook nog zinvolle topics maken?? :duh:)

Bewerkt: door Biocount
Geplaatst:
Ik hoest hem helemaal onder......

(kan je ook nog zinvolle topics maken?? :duh:)

is dit niet zinvol dan?

Geplaatst: (bewerkt)

Wat heeft dit nou weer met leeftijdsverschil te maken? Ik vind dit een degelijk topic hoor. Alhoewel ik denk dat ik door mijn nogal lompe rijgedrag mijn eerste voetganger ga aanrijden. Het ligt er tevens aan op wat voor manier het spel begint.

In San Andreas ben ik er meteen op los gaan slaan. Omdat je daar te voet begint. Misschien begin je GTAIV wel in een vuurgevecht, dus er zijn een hoop factoren die uitmaken op welke manier je eerste slachtoffer wordt gedood.

Bewerkt: door Pennywise-The-Clown
Geplaatst:
Wat heeft dit nou weer met leeftijdsverschil te maken? Ik vind dit een degelijk topic hoor. Alhoewel ik denk dat ik door mijn nogal lompe rijgedrag mijn eerste voetganger ga aanrijden. Het ligt er tevens aan op wat voor manier het spel begint.

In San Andreas ben ik er meteen op los gaan slaan. Omdat je daar te voet begint. Misschien begin je GTAIV wel in een vuurgevecht, dus er zijn een hoop factoren die uitmaken op welke manier je eerste slachtoffer wordt gedood.

Zoals Pennywise hierboven al zegt, het hangt er maar net van af op welke manier het spel begint.

Mocht ik het zelf kunnen bepalen, dan zou ik de eerste de beste voetganger tot pulp slaan. ^_^

Geplaatst:

Eerste wat ik ga doen is een beetje rondlopen en overal rondkijken. En onderweg erges sneaky iemand verrot slaan want wil het vechtsysteem wel eens zien :puh:

Geplaatst:

Met het harde vuistje natuurlijk, werkt altijd lekker hoor. Ook ga ik kijken of ik in het begin een bazooka kan vinden, om er een politiewagen mee op te blazen.

Geplaatst:

Dat zal wel gewoon platwalsen worden met de eerste de beste auto die ik tegenkom

en dan alle wapens even uitproberen,

Geplaatst:

Gewoon ergens in een achterafsteegje eerst in zn benen schieten. Wil ook wel eens zien of ze nu ook echt realistischer reageren! In SA waren ze gelijk dood als je ze in hun voet schoot :? Dan schiet ik eerst een paar keer in zn been, en dan laat ik hem lekker liggen criperen op straat :D

Geplaatst:
Gewoon ergens in een achterafsteegje eerst in zn benen schieten. Wil ook wel eens zien of ze nu ook echt realistischer reageren! In SA waren ze gelijk dood als je ze in hun voet schoot :? Dan schiet ik eerst een paar keer in zn been, en dan laat ik hem lekker liggen criperen op straat :D

dat brengt me op een idee ik ga op iemands zijn voeten schieten kijken of hij gaat dansen, zo ja richt ik snel op zijn hoofd bam dood.

Geplaatst:

Ik schiet hem eerst in zijn hand, dan in zijn voet, dan in zijn knie en als laatste jaag ik een paar kogels door zijn hoofd heen :D

Geplaatst:

..Door mijn controller tegen de tv te gooien op de hoop dat die voetganger dan neer valt..

Mischien een volgend topic! :

-> Hoe ga je uw eerste kras op de cd van GTA IV zetten!?

:tu:

Geplaatst:

Met de vuist natuurlijk. Je zult zoiezo niet met een geweer beginnen omdat de 1e kennismakings missie is hoe je kennis maakt met slagen. En ik wil natuurlijk gewoon het nieuwe slaag systeem uittesten.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...