Tommy The Best Geplaatst: 20 maart 2008 Rapport Geplaatst: 20 maart 2008 Ik zal als eerste een granaat onder zijn voeten gooien .... En dan kijken hoe hoogt hij vliegt Reageren
oostzaan Geplaatst: 20 maart 2008 Rapport Geplaatst: 20 maart 2008 ..Door mijn controller tegen de tv te gooien op de hoop dat die voetganger dan neer valt..Mischien een volgend topic! : -> Hoe ga je uw eerste kras op de cd van GTA IV zetten!? Bij mij gaan dat soort dingen vanzelf...vorige keer had ik gta SA eeste dag ik stop hem in me ps2 en hij doet het niet me ps2 loopt vast cd'tje heeft het nooit meer gedaan (ging terug naar de winkel kreeg wel nieuwe mee ) Me eerste voetganger ros ik helemaal in mekaar Reageren
b4rtsimps0n Geplaatst: 20 maart 2008 Rapport Geplaatst: 20 maart 2008 Haha, dit topic is recht gejat van gtaforums..Als je iets jat, jat dan een leuker topic Antwoorden zijn niet zo verassend. Reageren
Biocount Geplaatst: 20 maart 2008 Rapport Geplaatst: 20 maart 2008 Haha, dit topic is recht gejat van gtaforums..Als je iets jat, jat dan een leuker topic Antwoorden zijn niet zo verassend. Ja klopt.. dit soort topics maken pubers of lager alleen aan daarom zei ik iets over leeftijd..(had het weg gehaald) maar viel niet echt goed omdat de meeste jonger zijn dan 16 hiero volgens mij Reageren
murderboy Geplaatst: 20 maart 2008 Rapport Geplaatst: 20 maart 2008 Wat heeft dit nou weer met leeftijdsverschil te maken? Ik vind dit een degelijk topic hoor. Alhoewel ik denk dat ik door mijn nogal lompe rijgedrag mijn eerste voetganger ga aanrijden. Het ligt er tevens aan op wat voor manier het spel begint. In San Andreas ben ik er meteen op los gaan slaan. Omdat je daar te voet begint. Misschien begin je GTAIV wel in een vuurgevecht, dus er zijn een hoop factoren die uitmaken op welke manier je eerste slachtoffer wordt gedood. klopt ik neem aan dat je niet met wapens begint, dus zul je de tegenstander als eertse waarschijnlijk dood meppen of met voertuig overheen Reageren
sanfuck Geplaatst: 20 maart 2008 Rapport Geplaatst: 20 maart 2008 Helaas hebben we nog 40 dagen de tijd om te bedenken hoe we onze eerste kills gaan maken Reageren
~Victorious~ Geplaatst: 20 maart 2008 Rapport Geplaatst: 20 maart 2008 Ik cheat een minigun en dan knal ik hem aan flarden. Maar niet serieus hoor, waarschijnlijk rij ik de persoon perongeluk aan. grtz ~Victorious~ Reageren
Gta-killer Geplaatst: 20 maart 2008 Rapport Geplaatst: 20 maart 2008 Ik denk dat ik bij de eerste keer in een auto rijden nog moet wennen aan de besturing en per ongeluk een voetganger aanrij... Reageren
gamemcgeek Geplaatst: 20 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 maart 2008 Haha, dit topic is recht gejat van gtaforums..Als je iets jat, jat dan een leuker topic Antwoorden zijn niet zo verassend. Ja klopt.. dit soort topics maken pubers of lager alleen aan daarom zei ik iets over leeftijd..(had het weg gehaald) maar viel niet echt goed omdat de meeste jonger zijn dan 16 hiero volgens mij ten eerste ik ben 16 ten tweede is dit misschien wel gejat maar, met de bedoeling dat mensen die niet zo goed in engels zijn toch hun mening in het nederlands te laten vertellen. Reageren
martienstar Geplaatst: 20 maart 2008 Rapport Geplaatst: 20 maart 2008 (bewerkt) ff vantev0ren mijn keyb0r[} is half [}00[} 1e kill sleght rijge[}rag [}aarna lekker mensen neerknalen met {heatvva ens mensen laten fikken 0f 0ntl0ffen met een keting2aag mensen in h0n[}en en kattenv0er veran[}eren suk6 met het 0ntrafelen van mijn berightje Bewerkt: 20 maart 2008 door Joriz Op dit forum word je geacht in het Nederlands te typen en dus niet een of andere breazertaal. Reageren
Jay; Geplaatst: 20 maart 2008 Rapport Geplaatst: 20 maart 2008 Ik denk dat ik mijn handen en voeten maar gebruik. Wat maakt het uit hoe je je eerste voetganger dood maakt. Er volgen toch duizenden die je op welke manier dan ook kan doden. Maar zoals al een paar keer werd gezegd, het hangt af van hoe het spel begint en welke je wapens er ter beschikking worden gesteld. Reageren
$big$smoke$ Geplaatst: 20 maart 2008 Rapport Geplaatst: 20 maart 2008 Ik zou de eerste voetganger gewoon met de handen dood slaan, en als ik een wapen heb daarmee. Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 20 maart 2008 Rapport Geplaatst: 20 maart 2008 ik steel eerst een auto en rij over de mensen heen xd Reageren
martijnn Geplaatst: 20 maart 2008 Rapport Geplaatst: 20 maart 2008 Ik hoop dat GTA 4 rustig begint zoals in GTA 3. Dan kan ik eerst eens zien hoe de psychics werken en alles. Reageren
Racingfreak Geplaatst: 20 maart 2008 Rapport Geplaatst: 20 maart 2008 De 1e keer zal ik wel handwerk gebruiken, en later de wapens uitproberen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.