NOORD Geplaatst: 20 maart 2008 Rapport Geplaatst: 20 maart 2008 ik ga eerst met cheats een 9mm regelen dan schiet ik een omaa helemaal dood in haar kut kop en vervolgens sla ik haar dood en daarna steek ik haar 7x net's mohammed B Reageren
b4rtsimps0n Geplaatst: 20 maart 2008 Rapport Geplaatst: 20 maart 2008 ik ga eerst met cheats een 9mm regelen dan schiet ik een omaa helemaal dood in haar kut kop en vervolgens sla ik haar dood en daarna steek ik haar 7x net's mohammed B Kijk voor zulke mensen ^ maken ze het spel nou 18+ Reageren
michaelfivez Geplaatst: 20 maart 2008 Rapport Geplaatst: 20 maart 2008 ik ga eerst met cheats een 9mm regelen dan schiet ik een omaa helemaal dood in haar kut kop en vervolgens sla ik haar dood en daarna steek ik haar 7x net's mohammed B Kijk voor zulke mensen ^ maken ze het spel nou 18+ Ja, en het is nog begrijpelijk ook Reageren
pilot Geplaatst: 20 maart 2008 Rapport Geplaatst: 20 maart 2008 ik ga eerst met cheats een 9mm regelen dan schiet ik een omaa helemaal dood in haar kut kop en vervolgens sla ik haar dood en daarna steek ik haar 7x net's mohammed B Een serieuse vraag aan je. Hoe ben jij in het dagelijks leven? Niks mis met je. Heb je geen haat neigingen tegen iemand of bekijk ik het verkeerd? Reageren
Biocount Geplaatst: 20 maart 2008 Rapport Geplaatst: 20 maart 2008 (bewerkt) ik ga eerst met cheats een 9mm regelen dan schiet ik een omaa helemaal dood in haar kut kop en vervolgens sla ik haar dood en daarna steek ik haar 7x net's mohammed B Kijk voor zulke mensen ^ maken ze het spel nou 18+ Ja, en het is nog begrijpelijk ook hahaha.. goeie moggel haha komt er ook lekker uit :dans: edit: wel knap trouwens dat je dr 2x dood maakt Bewerkt: 20 maart 2008 door Biocount Reageren
Racingfreak Geplaatst: 20 maart 2008 Rapport Geplaatst: 20 maart 2008 ik ga eerst met cheats een 9mm regelen dan schiet ik een omaa helemaal dood in haar kut kop en vervolgens sla ik haar dood en daarna steek ik haar 7x net's mohammed B Haha de grappigste post tot nu toe Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 20 maart 2008 Rapport Geplaatst: 20 maart 2008 Tja... mij kennende zal ik mijn eerste voetganger per ongeluk aanrijden vrees ik zo... Reageren
IV trailer Geplaatst: 20 maart 2008 Rapport Geplaatst: 20 maart 2008 Tja... mij kennende zal ik mijn eerste voetganger per ongeluk aanrijden vrees ik zo... Het is niet jouw schuld hoor. Ze lopen gewoon in de weg. Wie gaat er dan ook op de stoep lopen als er een auto aankomt. En zebrapaden hoeven ook niet te betekenen dat ze altijd maar mogen oversteken! Reageren
jellha Geplaatst: 20 maart 2008 Rapport Geplaatst: 20 maart 2008 ik sla de eerste de beste voetganger neer , en kijk hoe de mensen er om heen en politie reageren , ben ik wel benieuwt naar Reageren
pilot Geplaatst: 20 maart 2008 Rapport Geplaatst: 20 maart 2008 Ik ga iemand bij een zebrapad overrijden. Kijken hoe Euphoria werkt, en daarna sla ik iemand in elkaar. Reageren
snowguard3 Geplaatst: 21 maart 2008 Rapport Geplaatst: 21 maart 2008 Iemand helemaal verrot slaan of iemand aanrijden Reageren
DJRobin Geplaatst: 21 maart 2008 Rapport Geplaatst: 21 maart 2008 Waarschijnlijk rijd ik meteen al iemand onder door mijn goede rijkunsten . Reageren
PowerPats Geplaatst: 21 maart 2008 Rapport Geplaatst: 21 maart 2008 In het begin heb je zoiezo niet de beschikking over de meeste wapens dus ik denk dat de eerste voetganger plat gaat met mijn vuist of met zo een colt 45 pistooltje. Reageren
mad_ce Geplaatst: 21 maart 2008 Rapport Geplaatst: 21 maart 2008 ik ga eerst met cheats een 9mm regelen dan schiet ik een omaa helemaal dood in haar kut kop en vervolgens sla ik haar dood en daarna steek ik haar 7x net's mohammed B OMG loser !!! NERD! wat is dit voor een opmerking, hoe oud ben je? 13? Ontopic: eerst voetganger zal ik in mekaar slaan Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.