7nightwing7 Geplaatst: 21 maart 2008 Rapport Geplaatst: 21 maart 2008 (bewerkt) Ik ga gewoon heel hard rondjes rennen om de voetganger heen. Dat blijf ik net zolang doen, todat ie aan een hartaanval sterft. Daarna ga ik de game gewoon normaal spelen Bewerkt: 21 maart 2008 door 7nightwing7 Reageren
Big Playahh Geplaatst: 21 maart 2008 Rapport Geplaatst: 21 maart 2008 with my bare hands!! of niet natuurlijk... Reageren
FireFighter Geplaatst: 21 maart 2008 Rapport Geplaatst: 21 maart 2008 Gewoon ergens in een achterafsteegje eerst in zn benen schieten. Wil ook wel eens zien of ze nu ook echt realistischer reageren! In SA waren ze gelijk dood als je ze in hun voet schoot Dan schiet ik eerst een paar keer in zn been, en dan laat ik hem lekker liggen criperen op straat hahaha zo k*t voor hem dat ga ik ook doen:P Reageren
FireFighter Geplaatst: 21 maart 2008 Rapport Geplaatst: 21 maart 2008 ik ga eerst met cheats een 9mm regelen dan schiet ik een omaa helemaal dood in haar kut kop en vervolgens sla ik haar dood en daarna steek ik haar 7x net's mohammed B Kijk voor zulke mensen ^ maken ze het spel nou 18+ WHAHAAHAHAHAAHAH Reageren
FireFighter Geplaatst: 21 maart 2008 Rapport Geplaatst: 21 maart 2008 Ik ga als eerst op zoek naar een politieauto en dan sleur ik die agent uit zijn wagen en trap hem helemaal verott en dan pak ik zijn knuppel en met de andere agent in mekaar Reageren
FireFighter Geplaatst: 21 maart 2008 Rapport Geplaatst: 21 maart 2008 Ik ga als eerst op zoek naar een politieauto en dan sleur ik die agent uit zijn wagen en trap hem helemaal verott en dan pak ik zijn knuppel en met de andere agent in mekaar Reageren
GTA_XP Geplaatst: 21 maart 2008 Rapport Geplaatst: 21 maart 2008 Ik ga de beste voetganger in vlammen steken en dan doodschopppen tot zn laatste adem! Ik steel een helikopter en en rijg mensen helemaal openen tot ze mistig zijn! Dan steel ik truck en rij ze keihard over met de dikke verchromen voorbumper! Ik steek een oma neer met de langste samoeraizwaard! Dan schiet ik die oma vol met 100% lood! Ik wals de Roman zo plat als de dikte van een a4-papier! Ik douw een granaat in iemands gore bek en trek de pin druit en ga keihard wegrennen! Ik steek met 2 vingers iemands zn ogen druit! En dan tot slot, gooi ik een hamer naar de tv om te kijken of die voetganger neergaat! Reageren
7nightwing7 Geplaatst: 21 maart 2008 Rapport Geplaatst: 21 maart 2008 Ik ga de beste voetganger in vlammen steken en dan doodschopppen tot zn laatste adem!Ik steel een helikopter en en rijg mensen helemaal openen tot ze mistig zijn! Dan steel ik truck en rij ze keihard over met de dikke verchromen voorbumper! Ik steek een oma neer met de langste samoeraizwaard! Dan schiet ik die oma vol met 100% lood! Ik wals de Roman zo plat als de dikte van een a4-papier! Ik douw een granaat in iemands gore bek en trek de pin druit en ga keihard wegrennen! Ik steek met 2 vingers iemands zn ogen druit! En dan tot slot, gooi ik een hamer naar de tv om te kijken of die voetganger neergaat! Dat laatstse moet wel gaan lukken denk ik :7 Reageren
Jordy_Wvl Geplaatst: 21 maart 2008 Rapport Geplaatst: 21 maart 2008 Niemand denkt hier aan iemand neersteken ik ga eerst gewoon iemand steken in zen onderbuik en kijken of hij echt neervalt (of wegkruipt fzo) of gewoon wegrent alsof er niets gebeurd is net zoals in SA Reageren
Swiggers Geplaatst: 21 maart 2008 Rapport Geplaatst: 21 maart 2008 (bewerkt) ..Door mijn controller tegen de tv te gooien op de hoop dat die voetganger dan neer valt..Mischien een volgend topic! : -> Hoe ga je uw eerste kras op de cd van GTA IV zetten!? Droogkloot Ik ga mijn eerste voetganger vermoorden met je droge vuisten:D Dat vind ik grappig Met vuisten. Bewerkt: 21 maart 2008 door swiggers Reageren
maikel jonson Geplaatst: 21 maart 2008 Rapport Geplaatst: 21 maart 2008 (bewerkt) ik schiet hem overhooop met mijn ak-47 net gelocht bij de hawaiaan en schiet er nog meer overhoop dit is gewooon dom maar ik respecteer dat je graag wil weten wat andere mensen denken greetz Bewerkt: 21 maart 2008 door maikel jonson Reageren
peter99 Geplaatst: 21 maart 2008 Rapport Geplaatst: 21 maart 2008 Wat denken jullie ?? Ik doe mijn geweldige wham-bam-auto-slam (houd in gewoon ouderwets spectaculair kapot rijden) Reageren
Jozz Geplaatst: 21 maart 2008 Rapport Geplaatst: 21 maart 2008 ik heg gewoon zin om met een m5 ofzo zn hoofd zn benen zn armen alles en nog wat eraf schieten en dan 5 magazijnen kogels of meer helemaal leeg schieten in zn lichaam. Ook leuk is een massa moord plegen dus iedereen die je tegen komt meteen allemaal afknallen alle politie afknallen tot ik wordt opgepakt. dat ga ik doen.... Reageren
michaelfivez Geplaatst: 21 maart 2008 Rapport Geplaatst: 21 maart 2008 Wat dacht je van in de fik steken en dan zien hoe ze rondrennen Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 22 maart 2008 Rapport Geplaatst: 22 maart 2008 Ik pak mijn knife, sluip hem achterna en steek hem vol in de nek. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.