kamranoi Geplaatst: 22 maart 2008 Rapport Geplaatst: 22 maart 2008 inelkaar slaan en ik vind dit best wel zinvol Reageren
Playboy X Geplaatst: 22 maart 2008 Rapport Geplaatst: 22 maart 2008 Ligt eraan wat ik dan op zak heb. Meestal op het begin niks dus met de hand Reageren
Dx11 Geplaatst: 22 maart 2008 Rapport Geplaatst: 22 maart 2008 Tja... mij kennende zal ik mijn eerste voetganger per ongeluk aanrijden vrees ik zo... Het is niet jouw schuld hoor. Ze lopen gewoon in de weg. Wie gaat er dan ook op de stoep lopen als er een auto aankomt. En zebrapaden hoeven ook niet te betekenen dat ze altijd maar mogen oversteken! zooo herkenbaar, groot gelijk! moest ook wel ff lachen om je post trouwens Reageren
kevkeg Geplaatst: 23 maart 2008 Rapport Geplaatst: 23 maart 2008 ik ga eerst het spel verkennen en dan zoek of verdien ik een wapen en dan knal ik iemand in zijn been of voet of arm en ik schiet hem in zijn kop ofzo........ Reageren
icep0wer Geplaatst: 23 maart 2008 Rapport Geplaatst: 23 maart 2008 Nah, eerste voetganger krijgt een kogel in zn knie, daarna in zn ballen.. Reageren
dynastus Geplaatst: 23 maart 2008 Rapport Geplaatst: 23 maart 2008 bij mij word het zoals gewoonlijk een botsing tegen de politie Reageren
The Black Cat Geplaatst: 24 maart 2008 Rapport Geplaatst: 24 maart 2008 Hehe, leuke vraag. Ik denk dat ik als eerst een voetganger over rijdt, om te kijken hoe dat er nu uitziet met de nieuwe verbeterde animaties. Reageren
Miek Geplaatst: 24 maart 2008 Rapport Geplaatst: 24 maart 2008 Ik rij hem met die goeie ouwe Stallion Overhoop Reageren
LXZ-76 Geplaatst: 24 maart 2008 Rapport Geplaatst: 24 maart 2008 Ik denk dat de voetganger die als eerste dood gaat ik zelf ben, ik ga me laten overrijden om te zien hoe realistisch het nou echt is. daarna gewoon met vuisten, ik wil het combat systeem zien. Reageren
Giozio Geplaatst: 24 maart 2008 Rapport Geplaatst: 24 maart 2008 Over rijden met een auto Gr Giozio Reageren
Scarface92 Geplaatst: 24 maart 2008 Rapport Geplaatst: 24 maart 2008 Dat weet ik eigenlijk nog niet. Ik ga meteen met de missie's beginnen. Dus ik zou niet weten met wat je de personage dood kunt maken! Reageren
DonLeone Geplaatst: 24 maart 2008 Rapport Geplaatst: 24 maart 2008 Ik pak de grootste en lompste vrachtwagen die ik kan vinden en rij dan in op een groepje mensen en kijk hoeveel ik er tegelijk op mn bumper kan hebben. Als er dan nog overlevenden tussen zitten ga ik denk ik over op de SPAS 12, althans, indien deze al vroeg beschikbaar is. Reageren
dj.tappie Geplaatst: 24 maart 2008 Rapport Geplaatst: 24 maart 2008 ik dump hem in de zee! en niemand die er achter komt Reageren
Tsirapo Geplaatst: 25 maart 2008 Rapport Geplaatst: 25 maart 2008 (bewerkt) ik cheat mezelf een minigun en schiet hem neer daarna doorzeef ik het lijk nog een beetje en uiteindelijk ga ik à la Scary Movie style het lijk bewerken met een mes of machete of whatever ik in mijn handen kan krijgen. serieus: wss iemand verrot slagen of met knuppel of mes miss een stealth kill als dat kan :O all hail SA :EDIT: oh nee beter idee ik ga aan een truck hangen en dan de zwaartekracht zijn werk laten doen Niko: ff aan truck gaan hangen Niets vermoedende voetganger: tumtetum WAT ZIJN DIE TWEE PAAR VOETEN DAAR! boem.....Dood Bewerkt: 25 maart 2008 door the sith Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.