Jump to content

hoe gaan jullie je eerste voetganger doodmaken?

Recommended Posts

• Reacties 84
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• gamemcgeek

4

• FireFighter

4

• Biocount

3

• michaelfivez

3

Geplaatst:
Tja... mij kennende zal ik mijn eerste voetganger per ongeluk aanrijden vrees ik zo...

Het is niet jouw schuld hoor. :7 Ze lopen gewoon in de weg. :duh: Wie gaat er dan ook op de stoep lopen als er een auto aankomt. :bonk: En zebrapaden hoeven ook niet te betekenen dat ze altijd maar mogen oversteken!

zooo herkenbaar, groot gelijk! moest ook wel ff lachen om je post trouwens :puh:

Geplaatst:

ik ga eerst het spel verkennen en dan zoek of verdien ik een wapen en dan knal ik iemand in zijn been of voet of arm en ik schiet hem in zijn kop ofzo........ :koffie:

Geplaatst:

Hehe, leuke vraag. Ik denk dat ik als eerst een voetganger over rijdt, om te kijken hoe dat er nu uitziet met de nieuwe verbeterde animaties.

Geplaatst:

Ik denk dat de voetganger die als eerste dood gaat ik zelf ben, ik ga me laten overrijden om te zien hoe realistisch het nou echt is.

daarna gewoon met vuisten, ik wil het combat systeem zien.

Geplaatst:

Dat weet ik eigenlijk nog niet. Ik ga meteen met de missie's beginnen.

Dus ik zou niet weten met wat je de personage dood kunt maken! :bonk:

Geplaatst:

Ik pak de grootste en lompste vrachtwagen die ik kan vinden en rij dan in op een groepje mensen en kijk hoeveel ik er tegelijk op mn bumper kan hebben. Als er dan nog overlevenden tussen zitten ga ik denk ik over op de SPAS 12, althans, indien deze al vroeg beschikbaar is.

Geplaatst: (bewerkt)

ik cheat mezelf een minigun en schiet hem neer

daarna doorzeef ik het lijk nog een beetje en uiteindelijk ga ik à la Scary Movie style het lijk bewerken met een mes of machete of whatever ik in mijn handen kan krijgen.

serieus: wss iemand verrot slagen of met knuppel of mes

miss een stealth kill als dat kan :O all hail SA

:EDIT: oh nee beter idee ik ga aan een truck hangen en dan de zwaartekracht zijn werk laten doen

Niko: ff aan truck gaan hangen

Niets vermoedende voetganger: tumtetum WAT ZIJN DIE TWEE PAAR VOETEN DAAR! boem.....Dood

Bewerkt: door the sith

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...