Jump to content

hoe gaan jullie je eerste voetganger doodmaken?


gamemcgeek

Recommended Posts

Eerst sla ik hem op z'n smoel zodat ie tegen de grond flikkert, dan schop ik hem verrot, dan pak ik een auto en rijd hem kapot, en dan pak ik een kettingzaag en zaag ik in zijn dooie lichaam, en dan blaas ik alles op met een rocket launcher zodat zijn armen en benen in het rond vliegen

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 84
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • gamemcgeek

    4

  • FireFighter

    4

  • Biocount

    3

  • michaelfivez

    3

Eerst sla ik hem op z'n smoel zodat ie tegen de grond flikkert, dan schop ik hem verrot, dan pak ik een auto en rijd hem kapot, en dan pak ik een kettingzaag en zaag ik in zijn dooie lichaam, en dan blaas ik alles op met een rocket launcher zodat zijn armen en benen in het rond vliegen

Whahaha :D:schater:

Dat kan ook!

Wat dacht je van iemand gigantisch keihard met drilboor doorboren? :D

Link to comment
Delen op andere websites

een heli nemen en vermalen met de wieken :puh:

Bedankt voor de tip;).. of online iemand van een wolkenkrabber recht in mijn wieken te laten vallen.. kijken of euphoria gaat trippen;):puh:

:cya:

moet fun zijn xD maar kwee nie eens ofk wel internet ga kunnen nemen op mijn ps3 laat staan dak een ps3 kan kope xD

Link to comment
Delen op andere websites

ten eerste : ik pak een pistool en schiet eerst een paar keer op zn benen ( dat hij dan niet meer kan vluchten )

ten tweede : ik ga m een beetje bewerken met men vuisten en als het kan de knuppel , kijken hoe die dan doodgaat lol.

Link to comment
Delen op andere websites

Gewoon ergens in een achterafsteegje eerst in zn benen schieten. Wil ook wel eens zien of ze nu ook echt realistischer reageren! In SA waren ze gelijk dood als je ze in hun voet schoot :? Dan schiet ik eerst een paar keer in zn been, en dan laat ik hem lekker liggen criperen op straat :D

dat vind ik nou effe een goede.ik zou een bat halen en een handgun.dan zou ik hem met de bat slaan maar hij moet nog rechtstaan en wnr hij bij stoeltje loopt of tafels hem in het hoofd schieten klaar voor de maaltijd :D:schater:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...