studio dewolf Geplaatst: 20 maart 2008 Rapport Geplaatst: 20 maart 2008 Ik heb grote probleem met motorstorm op ps3. ik steek de cd in en er gebeurt niets. Wat moet ik doen? Reageren
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 20 maart 2008 Rapport Geplaatst: 20 maart 2008 1: Je hebt een gekopiërde versie 2: Er zitten krassen op Een andere reden kan ik nu niet zo snel vinden. Ga terug naar de winkel waar je hem heb gekocht, en vraag een nieuwe aan. Ik heb het al vaak gezien en hij doet het gewoon prima Raar dat hij het niet bij jouw doet. Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 20 maart 2008 Rapport Geplaatst: 20 maart 2008 Ik heb grote probleem met motorstorm op ps3. ik steek de cd in en er gebeurt niets. Wat moet ik doen? Is de cd niet beschadigd? probeer anders eens eventjes in de drive te blazen, misschien dat de lens een beetje vuil of stoffig is. Is het de eerste keer dat dit spel het niet doet, of deed hij het voorheen nog wel? Reageren
studio dewolf Geplaatst: 20 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 maart 2008 (bewerkt) Ik heb echte spel en er zit geen krassen op. Het is eerste keer. Ik zie rechtsboven vorm als cd die draaien dan plots weg dus normaal moet er verschijnen maar er verschijnt niet. Bewerkt: 20 maart 2008 door studio dewolf Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 20 maart 2008 Rapport Geplaatst: 20 maart 2008 1: Je hebt een gekopiërde versie2: Er zitten krassen op Een andere reden kan ik nu niet zo snel vinden. Ga terug naar de winkel waar je hem heb gekocht, en vraag een nieuwe aan. Ik heb het al vaak gezien en hij doet het gewoon prima Raar dat hij het niet bij jouw doet. Denk je nou echt dat je zomaar een nieuwe 'aan kunt vragen' Wat moeten ze dan met die oude doen? Weggooien? Nee hoor, zo gaat dat niet. Je kunt wel proberen of ze hem in de winkel kunnen testen. Dan weet je in ieder geval waar het aan ligt. Reageren
bassiebas6 Geplaatst: 20 maart 2008 Rapport Geplaatst: 20 maart 2008 Ga terug naar de winkel op een disc die het niet doet zit altijd gerantie. Reageren
Joriz Geplaatst: 20 maart 2008 Rapport Geplaatst: 20 maart 2008 Doen andere schijfjes het wel in je PS3? 1: Je hebt een gekopiërde versieEen blu-ray kopiëren kost denk ik meer geld dan een spel kopen. Alleen zo'n brander kost al meer dan 400 euro. Dan betaal je denk zeker nog 25 euro voor een leeg BD-Rommetje. Lijkt me dus sterk dat dit het geval is. Reageren
T@rget Geplaatst: 20 maart 2008 Rapport Geplaatst: 20 maart 2008 1: Je hebt een gekopiërde versie2: Er zitten krassen op Een andere reden kan ik nu niet zo snel vinden. Ga terug naar de winkel waar je hem heb gekocht, en vraag een nieuwe aan. Ik heb het al vaak gezien en hij doet het gewoon prima Raar dat hij het niet bij jouw doet. Denk je nou echt dat je zomaar een nieuwe 'aan kunt vragen' Wat moeten ze dan met die oude doen? Weggooien? Nee hoor, zo gaat dat niet. Je kunt wel proberen of ze hem in de winkel kunnen testen. Dan weet je in ieder geval waar het aan ligt. Ehm, ja? je hebt recht op een werkende versie van het spel dus dan zouden ze de niet werkende terug moeten nemen, en desnoots weggooien. Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 20 maart 2008 Rapport Geplaatst: 20 maart 2008 1: Je hebt een gekopiërde versie2: Er zitten krassen op Een andere reden kan ik nu niet zo snel vinden. Ga terug naar de winkel waar je hem heb gekocht, en vraag een nieuwe aan. Ik heb het al vaak gezien en hij doet het gewoon prima Raar dat hij het niet bij jouw doet. Denk je nou echt dat je zomaar een nieuwe 'aan kunt vragen' Wat moeten ze dan met die oude doen? Weggooien? Nee hoor, zo gaat dat niet. Je kunt wel proberen of ze hem in de winkel kunnen testen. Dan weet je in ieder geval waar het aan ligt. Ehm, ja? je hebt recht op een werkende versie van het spel dus dan zouden ze de niet werkende terug moeten nemen, en desnoots weggooien. Ja, áls die niet werkt. Vandaar deze zin: Je kunt wel proberen of ze hem in de winkel kunnen testen Reageren
Rullez Geplaatst: 20 maart 2008 Rapport Geplaatst: 20 maart 2008 Doen andere schijfjes het wel in je PS3?1: Je hebt een gekopiërde versieEen blu-ray kopiëren kost denk ik meer geld dan een spel kopen. Alleen zo'n brander kost al meer dan 400 euro. Dan betaal je denk zeker nog 25 euro voor een leeg BD-Rommetje. Lijkt me dus sterk dat dit het geval is. Als ik het goed heb is de PS3 nog niet gekraakt. Dus kan je nog géén illigale games erop afspelen... Reageren
Velaro Geplaatst: 20 maart 2008 Rapport Geplaatst: 20 maart 2008 Als dit alleen het geval is bij Motorstorm moet je terug gaan naar de winkel waar je hem gekocht hebt om hem te ruilen. Als dit bij alle cd's is ligt het aan je PS3. Reageren
studio dewolf Geplaatst: 20 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 maart 2008 Alle cd werken wel behalve motorstorm. Reageren
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 20 maart 2008 Rapport Geplaatst: 20 maart 2008 Alle cd werken wel behalve motorstorm. Probeer het eerst is in een andere PS3, doet hij het daar ook niet ga dan terug naar de winkel. Doe het daar desnoods ook in een PS3, dan krijg je zeker een nieuwe. Succes verder! Reageren
IV trailer Geplaatst: 20 maart 2008 Rapport Geplaatst: 20 maart 2008 Even een gokje: Ik heb dit soms ook wel is met ressistance: Fall of man. Dit gebeurt altijd als ik iets aan het downloaden ben. Dan staat er playstation3 dat verdwijnt en dan niks. Ondertussen zie ik aan het draadloos lampje dat hij wel gewoon vrolijk doordownload. Ik zie altijd dat voordat het spel word opgestart altijd een kleine internet actifiteit. Misschien lukt dit niet zo snel als hij druk is met downloaden. Conclusie: Zet het downloaden even op pauze en kijk eens even of dat helpt. Reageren
studio dewolf Geplaatst: 20 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 maart 2008 (bewerkt) Heeft demo van andere spel dat meegemaakt met motorstorm? EDIT: Nu werkt spel wel. Ik begrijp het niets van. Maar ik heb andere probleem vooral online. Voor online spelen moet ik update downloaden maar het gebeurt niets bij downloadbalk. Nog altijd 0%. Bewerkt: 21 maart 2008 door studio dewolf Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.