Gta-killer Geplaatst: 21 maart 2008 Rapport Geplaatst: 21 maart 2008 Heeft demo van andere spel dat meegemaakt met motorstorm?EDIT: Nu werkt spel wel. Ik begrijp het niets van. Maar ik heb andere probleem vooral online. Voor online spelen moet ik update downloaden maar het gebeurt niets bij downloadbalk. Nog altijd 0%. Mooi zo dat die weer werkt. Weet je wel zeker dat je goed op internet zit aangesloten en een geregistreerd PSN account hebt? Als je een demo kan downloaden of met andere spellen online kunt spelen dan is de internetverbinding iig goed. Reageren
studio dewolf Geplaatst: 21 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 maart 2008 Ik heb draadloos internet en ik speel veel online van call of duty 4 en downloaden van demo heb ik geen probleem. Reageren
White Gold Geplaatst: 21 maart 2008 Rapport Geplaatst: 21 maart 2008 Waarschijnlijk hapert je internetverbinding.. daar had ik in het begin ook last van. Of je moet de kabel erin steken of bij systeeminstellingen je internetverbinding uitschakelen. Kan je weliswaar niet online, maar toch gewoon spelen Reageren
bassiebas6 Geplaatst: 21 maart 2008 Rapport Geplaatst: 21 maart 2008 Heeft demo van andere spel dat meegemaakt met motorstorm?EDIT: Nu werkt spel wel. Ik begrijp het niets van. Maar ik heb andere probleem vooral online. Voor online spelen moet ik update downloaden maar het gebeurt niets bij downloadbalk. Nog altijd 0%. Een tip: neem contact op met Sony. Of kijk eens in 1 van de forums BVB hier Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.