Bossinkje Geplaatst: 20 maart 2008 Rapport Geplaatst: 20 maart 2008 Heey iedereen. Ik heb in heel wat forums gelezen dat een homie een foto van je kan maken. Maar hoe moet dat op de xbox?? Bossinkje Reageren
Klokkie89 Geplaatst: 20 maart 2008 Rapport Geplaatst: 20 maart 2008 Volges mij moet je een van je homies recruten. Ga dan bij hem staan met het fototoestel in je handen. Dan verschijnt er en icoontje in het scherm dat je je fototoestel kan geven aan die homie. Nu kun je lopen terwijl je homie door het fototoestel kijkt. Druk dan op de "foto nemen" knop. (weet niet welke dat is bij Xbox) en hij zal een foto van je maken.! Reageren
Donwell Geplaatst: 20 maart 2008 Rapport Geplaatst: 20 maart 2008 Op de PC staat dat ingesteld met de Actionknop, waar me normaal gesproken ook de telefoon mee opneemt. Ik denk dat dit hetzelfde is op de XBox, ondanks dat je de foto's niet terug kan zien (meen ik). Als je dan met je camera vlakbij één van je homies staat, druk je op de Action-button en heeft je homie een camera. Loop dan een eindje weg, zoals jij het wilt. Ga niet té ver, anders krijg je zelf de camera weer. Let overigens wél op dat je homies gerecruteerd zijn! Reageren
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 20 maart 2008 Rapport Geplaatst: 20 maart 2008 Op de PC staat dat ingesteld met de Actionknop, waar me normaal gesproken ook de telefoon mee opneemt. Ik denk dat dit hetzelfde is op de XBox, ondanks dat je de foto's niet terug kan zien (meen ik). Als je dan met je camera vlakbij één van je homies staat, druk je op de Action-button en heeft je homie een camera. Loop dan een eindje weg, zoals jij het wilt. Ga niet té ver, anders krijg je zelf de camera weer. Let overigens wél op dat je homies gerecruteerd zijn! Je kan de foto's opslaan. Als je een foto maakt zie je hem en vraagt hij of je het wilt opslaan. Je kunt ze dus wél opslaan Reageren
Bossinkje Geplaatst: 20 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 maart 2008 Oke,en weet een van jullie misschien ook hoe je kan recruten?( op de Xbox) Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 20 maart 2008 Rapport Geplaatst: 20 maart 2008 Oke,en weet een van jullie misschien ook hoe je kan recruten?( op de Xbox) Je moet dan op een homie richten en dan op . Hierna zal de homie jou volgen. Reageren
Bossinkje Geplaatst: 20 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 maart 2008 Okee,hartelijk bedankt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.