ricbun Geplaatst: 20 maart 2008 Rapport Geplaatst: 20 maart 2008 Hallo Ike wil mijn quad bike laten springen net als een lowrider weten jullie mischien hoe dat moet? of is er een mod voor alvast bedankt grtz ricbun Reageren
joppie Geplaatst: 20 maart 2008 Rapport Geplaatst: 20 maart 2008 (bewerkt) Ok, de lines veranderen werkt niet... Je hebt de transfender overhaul mod, hiermee kun je meerdere auto's tunen en je kunt ook de quad hier hydraulics geven... > > Transfender Overhaul mod < < @ hieronder: ik kon dit wel met gewone auto's... gewoon het laatste stukje van de monstertruck gebruiken... Bewerkt: 20 maart 2008 door joppie Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 20 maart 2008 Rapport Geplaatst: 20 maart 2008 Ik heb het even getest, en het werkt niet. Als je op de quadebike wilt stappen sluit je GTA San Andreas af. Reageren
wesley123 Geplaatst: 24 maart 2008 Rapport Geplaatst: 24 maart 2008 Dan heb je het niet goed geinstalleerd bij mij doet hij het gewoon. En als je de allerlaatste versie kiest kan je op een transfenderauto waar je spoilers op kunt doen ook de alien en xflow spoiler uit de streetrace garage, je kunt elke auto tunen (behalve de monstertruck en autos die er niet in passen) en op elke auto kunnen velgen, alleen jammer dat als je een motor in sf en lv tunet hij boven de garage spawnt en je er niet meer uitkan Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.