snipeyyy Geplaatst: 20 maart 2008 Rapport Geplaatst: 20 maart 2008 Hi, Heeft iemand soms een goede screenrecorder voor spelletjes (zoals cod2 ) Maar wel andere als: -Fraps (want het lagt) -Game Cam (vind ik de juiste codec niet voor) -Hyper Cam (wilt niet opnemen) Dus weet er iemand misschien een goede screenrecorder(vooral voor spelletjes )??? Alvast bedankt snipeyyy Reageren
Thundercover Geplaatst: 20 maart 2008 Rapport Geplaatst: 20 maart 2008 Je zou Camtasia kunnen proberen. Je moet er voor betalen, maar er is een trial beschikbaar voor 30 dagen. Het bevat aardig wat opties en over de trial was ik wel tevreden. Reageren
snipeyyy Geplaatst: 20 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 maart 2008 Ja had ik ook al gepropeerd ma ik snap niet goed hoe je dan opneemt in een game xD Reageren
snipeyyy Geplaatst: 20 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 maart 2008 Het is al niet meer nodig ik heb ondekt hoe je nu opneemt in game xD toch bedankt Reageren
T@rget Geplaatst: 20 maart 2008 Rapport Geplaatst: 20 maart 2008 Al die programma's die je niet wilt gebruiken zijn goede programma's verder zijn er niet echt andere programma's en als die er wel zijn zullen die waarschijnlijk net als Fraps laggen, waar je trouwens met een goede PC geen last van hebt. Reageren
snipeyyy Geplaatst: 20 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 maart 2008 (bewerkt) Ik heb een goede pc Ik wil ze wel gebruiken maar dan moet ik de juiste codec hebben voor Game Cam En nu ik weet hoe je camtasia in game filmt... lagt nog mee dan fraps -.- Bewerkt: 20 maart 2008 door snipeyyy Reageren
The GamerII Geplaatst: 20 maart 2008 Rapport Geplaatst: 20 maart 2008 Volgens mij lagt elk programma.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.