L Geplaatst: 20 maart 2008 Rapport Geplaatst: 20 maart 2008 Beste leden, Is er misschien iemand die de map heeft van vcs met daarop alle schansjes aangegeven. Het duurt heel lang om steeds te zoeken. Alvast bedankt. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 20 maart 2008 Rapport Geplaatst: 20 maart 2008 Hier i.i.g. al de Unique Stunt Jumps. Dat zijn al aardig wat schansjes. http://nl.wikigta.org/wiki/Unique_stunt_ju...City_Stories%29 Reageren
L Geplaatst: 20 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 maart 2008 Hier i.i.g. al de Unique Stunt Jumps. Dat zijn al aardig wat schansjes. http://nl.wikigta.org/wiki/Unique_stunt_ju...City_Stories%29 bedankt, hier was ik precies naar op zoek. Wat is het verschil tussen rood oranje en geel? Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 20 maart 2008 Rapport Geplaatst: 20 maart 2008 Oranje: Plaats van de schans Rood: Landingslaats om de USJ te laten lukken. Geel: USJ die alleen in de PS2 versie zitten Reageren
Tsirapo Geplaatst: 25 juni 2008 Rapport Geplaatst: 25 juni 2008 die usj 16 wil mij maar niet lukken heb al met pcj 600, streetfighter,angel enz alle motoren geprobeerd met een auto valt hij ook al niet te doen want dan faalt hij vanaf ik de schans raak alsjeblief help mij want ik wordt hier gestoord van :S Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 25 juni 2008 Rapport Geplaatst: 25 juni 2008 Probeer de control stick eens ietjes naar voren te duwen zodat Vic in een aerodynamische houding gaat zitten. Hierdoor ga je sneller en kun je de jump misschien halen. Reageren
Tsirapo Geplaatst: 25 juni 2008 Rapport Geplaatst: 25 juni 2008 Probeer de control stick eens ietjes naar voren te duwen zodat Vic in een aerodynamische houding gaat zitten. Hierdoor ga je sneller en kun je de jump misschien halen. ja man dat haddek ook gedaan maar dan deed ie nog steeds jump failed btw kheb nu ontdekt dat je blijkbaar de ganse rit zo aerodynamisch moet zitten :S heb hem dus al Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.