crossertje Geplaatst: 20 maart 2008 Rapport Geplaatst: 20 maart 2008 hoe kom je in die 'readme' waar je dat allemaal kan veranderen zoals inplaats van een pizzaboy een minibike. hoe kom je daar please help me want ik wil heel graag een minibike er in en ik heb hem ook al gedownload maar kom niet bij die readme.... >>> Door Dutchy3010: Afgesplitst van het "Aanvraagtopic voor modificaties" (SA Forum). Dit was een reactie op deze post, voor de duidelijkheid.<<< Reageren
.Timothy Geplaatst: 20 maart 2008 Rapport Geplaatst: 20 maart 2008 Een ReadMe zit altijd bij een mod. Het kan zijn datje er niet bij kunt omdat je niet over een benodigd programma beschikt. Vaak krijg je een ingepakt bestandje, die de .rar- of .zip-extensie draagt. Je kunt deze bestanden openen met een programma als WinRAR, WinZIP of Power Archiver (staat op mijn oude '98 pc, weet niet of die nog bestaat ). Ik raad je WinRAR aan, die wordt volgens mij het meest gebruikt. Je kunt het hier downloaden. Eenmaal gedownload start je het installatieprogramma op. Installeer het programma en je kunt nu .rar bestanden openen (andere bestanden als .zip ook). Klik rechts op het .rar bestand en kies 'Uitpakken in [naam van .rar-bestand]' en de mod wordt uitgepakt. Hiermee zul je wel verder kunnen Reageren
crossertje Geplaatst: 20 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 maart 2008 (bewerkt) oke volgens mij snap ik het bedankt voor de uitleg... Bewerkt: 20 maart 2008 door crossertje Reageren
crossertje Geplaatst: 23 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 maart 2008 maar ik heb het nu gemod alleen nu heb ik het dus verkeert gedaan en daar na het GTA verwijdert.... en nu kan ik het niet meer installeeren wat nu kan ik de cd nu maar weggooien in de prullenmand? of kan ik het gewoon op internet gaan verkopen Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 23 maart 2008 Rapport Geplaatst: 23 maart 2008 Eerste vraag die in mij opkomt: waarom kan je hem niet meer installeren dan? Krijg je een foutmelding? Laad hij niet? Iets meer duidelijkheid, en misschien kunnen wij helpen. Wat ook altijd wilt helpen, is hem even schoonmaken met een zachte doek, die een beetje vochtig is. Misschien haal je nog wat stof of iets dergelijks weg, waardoor hij beter gelezen kan worden. Je krijgt problemen als hij kapot is en je zet hem op internet, trouwens... Reageren
crossertje Geplaatst: 23 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 maart 2008 hij laadt tot drie blokjes en dan krijg ik een fout melding en word het afgesloten. en dat van de doek ik zal het even proberen. thanx voor de snelle reactie Reageren
.Timothy Geplaatst: 23 maart 2008 Rapport Geplaatst: 23 maart 2008 Bij GTA San Andreas heb je twee versies, waarvan één niet te modden is. Die jij waarschijnlijk hebt. Om te kunnen modden hebben ze een patch gemaakt, waardoor GTA San Andreas weer te modden is. Je kunt die patch hier downloaden. Start 'm op, druk een paar maal op 'Next', en kies je GTA San Andreas-map. Deze map moet de map zijn waar GTA San Andreas in is geïnstalleerd, en waar de 'gta_sa.exe' zich bevindt. Kies de map, en druk weer een paar maal op 'Next'. De patch doet nu z'n werk. Eenmaal klaar is GTA San Andreas weer te modden en kun jij dus met je modificatie GTA San Andreas spelen. Veel plezier! Reageren
crossertje Geplaatst: 23 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 maart 2008 jah maar dat kan jah niet omdat ik hem verwijdert heb en nu wil die niet meer installeeren maar ik probeer nog wel even een keertje... Reageren
.Timothy Geplaatst: 23 maart 2008 Rapport Geplaatst: 23 maart 2008 Oh, dacht dat 't nog over de modificatie ging Nou ja, als hij wordt afgesloten; geeft de setup dan een melding, of sluit hij gewoon abrupt af en is hij gewoon plotseling weg? Maak desnoods een screen ervan Reageren
crossertje Geplaatst: 23 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 maart 2008 ik maak wel even een screen ervan.. Reageren
crossertje Geplaatst: 23 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 maart 2008 jipserde pips hij komt al tot7 blokjes... en gaat steeds maar verder Reageren
crossertje Geplaatst: 23 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 maart 2008 Dutchy3010 dank je wel hij is nu geinstaleerd nadat ik er met een z8te beetje vochtige doek overheenging is die mod er nu nog steeds op geinstaleerd?? Reageren
.Timothy Geplaatst: 23 maart 2008 Rapport Geplaatst: 23 maart 2008 Nee, als je herinstalleert dan is alles weer als vanouds (geen modificaties dus). Lees wel dit bericht door, want als je die bug weer krijgt bij het starten van 't spel dan is dat de oplossing Reageren
crossertje Geplaatst: 23 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 maart 2008 maar ik wil dus een minibike er in wat moet ik nu doen want ik heb niet weer in dit gezeur dat het MIJ niet lukt... kunnen jullie mij even alles er op en er aan geven hoe ik met de imgtool moet omgaan weet ik d8 ik zo goed als. kunnen jullie mij dan ook even een goede link geven van een minibike.. heel erg bedankt Reageren
crossertje Geplaatst: 23 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 maart 2008 weet niemand dit???? please Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.