Black Admiral Geplaatst: 20 maart 2008 Rapport Geplaatst: 20 maart 2008 (bewerkt) Weer een vage bug trouwens... Er liggen altijd 2 stapeltjes geld bij de bank, maar ik kan ze niet oppakken...Echt raar: Bewerkt: 20 maart 2008 door Black Admiral Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 20 maart 2008 Rapport Geplaatst: 20 maart 2008 De problemen worden steeds vreemder, heb je mods geinstaleerd ofzo? Overigs hoef je niet voor iedere bug een topic aan te maken, want dit is al de derde keer namelijk. Reageren
Black Admiral Geplaatst: 21 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 maart 2008 Ik weet niet eens hoe je moet modden, dus daar ligt het niet aan. Reageren
Tommy The Best Geplaatst: 21 maart 2008 Rapport Geplaatst: 21 maart 2008 Weer een vage bug trouwens... Er liggen altijd 2 stapeltjes geld bij de bank, maar ik kan ze niet oppakken...Echt raar: Waarschijnlijk heb je Windows Vista. Ik heb dit probleem laatst ook eens ergens gelezen. Het enige wat je kan doen is de compabliteit (als ik het goed gespeld heb ) veranderen en proberen of je dan wel het geld kan oprapen. Veel succes ermee. Greets TTB Reageren
Black Admiral Geplaatst: 21 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 maart 2008 Oké, ik zal het proberen! Bedankt voor de tip! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.