Hackman Geplaatst: 20 maart 2008 Rapport Geplaatst: 20 maart 2008 Hoi mensen, voor een tut van GIMP 2 heb ik een gradient nodig die Difference heetalleen die heb ik niet. Ik heb al op internet gezocht alleen na lang zoeken nog steed niks Heeft iemand hem voor me?? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 20 maart 2008 Rapport Geplaatst: 20 maart 2008 Hoi mensen, voor een tut van GIMP 2 heb ik een gradient nodig die Difference heetalleen die heb ik niet.Heeft iemand hem voor me?? Ik ben geen GIMP gebruiker, maar in Photoshop heb je een blendmode genaamd ‘Difference’. Exact dezelfde optie heb je ook in GIMP zitten, dus wellicht wordt er bedoelt dat je op die gradient de blendmode ‘Difference’ moet toepassen? De blendmode kun je instellen bij ‘mode’, aangegeven op de onderstaande screenshot: Reageren
Hackman Geplaatst: 20 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 maart 2008 (bewerkt) zou kunnen dan heb ik niet goed gekeken maar bedankt! Bewerkt: 20 maart 2008 door hackman Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.