Dungon Geplaatst: 20 maart 2008 Rapport Geplaatst: 20 maart 2008 Ik heb weer wat geknutseld met photoshop en dit kwam eruit :Is het wat ?Rate Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 20 maart 2008 Rapport Geplaatst: 20 maart 2008 Sorry maar ik vind hem niet zo mooi. Het plaatje pas er niet goed bij en het lettertype ook niet. Reageren
Tieess Geplaatst: 21 maart 2008 Rapport Geplaatst: 21 maart 2008 Ik vind hem best vet hoor, ik doe het hem niet na... Maarja, ik kan er ook gewoon echt geen drol van. Misschien is ie iets té groen, maar verder, best leuk. Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 21 maart 2008 Rapport Geplaatst: 21 maart 2008 Hij is prima gelukt hoor Dungon Tekst ziet er juist erg verfijnd uit, en de render staat er (misschien wat pixelig) maar wel passend bij. Je hebt zelfs een border gebruikt, wat er tevens een mooie draai aan geeft. Als ik dan een minpuntje moet geven, is het de achtergrond, die naar mijn smaak iets te simpel is. Wat meer lichteffects, brushes, lines, enzovoorts. Je komt er wel Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.