samin00 Geplaatst: 20 maart 2008 Rapport Geplaatst: 20 maart 2008 (bewerkt) ik hoor van veel mensen dat sainsrow 2 (ofso) ook een heel mooi spel gaat worden maar waar gaat saintrow 2 over en is het misschien beter dan gta iv welke moet ik nou halen.....? en nog een vraagje wanneer komt saints row 2 uit? ( sorry als dit niet so een goede topic is maar iedereen heeft al bijna voor 2 dagen geen goede topic gemaakt dus probeer ik het wel Bewerkt: 20 maart 2008 door samin00 Reageren
Jay; Geplaatst: 20 maart 2008 Rapport Geplaatst: 20 maart 2008 Ik zou GTA IV halen maar dat is mijn persoonlijke mening. Ik denk toch dat je dit beter in het games forum kunt posten. Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 20 maart 2008 Rapport Geplaatst: 20 maart 2008 Saints Row is een spel dat verdacht veel op GTAIV lijkt. Meningen zijn verschillend, maar er zou van elkaar zijn afgekeken bij de maak van bijde reeksen. Hier de officiele site van Saints Row II Hier een preview van het spel Uiteraard verwachten we wel dat je als Gtaforum-lid kiest voor Grand Theft Auto IV ipv SR Reageren
RealMasterRik Geplaatst: 20 maart 2008 Rapport Geplaatst: 20 maart 2008 Saints Row is ook een free roaming game als GTA. Voor meer info denk ik dat je het beste kunt Googlen naar Saints Row (deeltje 1) en dan kom je genoeg te weten denk ik. Een erg vermakelijke game.. en alsjeblieft denk om je spelling. Reageren
Biocount Geplaatst: 20 maart 2008 Rapport Geplaatst: 20 maart 2008 (bewerkt) Ben een hele grote gta fan in het algemeen.. maar ik geef maffia en saint row bijvoorbeeld wel een kans en ga ze niet voor oordelen als je maar 1 spel kan betalen dan zou ik gta kopen omdat me die tog beter uitgewerkt lijkt zelf zal ik waarschijnlijk maffia halen er nog los bij en maybe saintrow nog.. Bewerkt: 20 maart 2008 door Biocount Reageren
M4X Geplaatst: 20 maart 2008 Rapport Geplaatst: 20 maart 2008 en nog een vraagje wanneer komt saints row 2 uit? Dat wordt dit jaar pas bekend gemaakt, maar het gaat dus nog even duren. Van Saints Row 2 hebben we in ieder geval nog weinig gezien. Op een aantal screens kan je zien dat het er allemaal vrij mooi uit ziet, maar dat is lang niet zo verbluffend als de graphics van GTA IV. Ook denk ik dat GTA IV veel meer mogelijkheden zal bevatten, en als je afgaat op alle previews dan is GTA IV echt een game die je gewoon niet mag missen, in tegenstelling tot Saints Row 2. De enige uitzondering is eigenlijk als je een trouwe Saints Row fan bent, en als je het eerste deel ook al heel goed vond. Maar je Saints Row 2 natuurlijk ook nog altijd na GTA IV kopen, want nogmaals, GTA IV mag je gewoon niet missen Reageren
Racingfreak Geplaatst: 20 maart 2008 Rapport Geplaatst: 20 maart 2008 (bewerkt) Saints Row lijkt een beetje op GTA, maar die gangs hebben in Saints Row een veel grotere rol. Persoolijk denk ik dat GTA IV beter zal worden, maar Saints Row 2 zal zeker niet slecht worden. Bewerkt: 20 maart 2008 door Racingfreak Reageren
1974 Geplaatst: 20 maart 2008 Rapport Geplaatst: 20 maart 2008 ik denk dat zelfs gta IV beter wordt. ik heb saints row weleens gezien maar ik vond het niet zo bijzonder dan GTA nog DRIVER . Reageren
Big Playahh Geplaatst: 3 april 2008 Rapport Geplaatst: 3 april 2008 gta 4 want hij heeft meer humor ik vind SR maar saai als het om de humor gaat Reageren
philip14 Geplaatst: 4 april 2008 Rapport Geplaatst: 4 april 2008 gta 4 want hij heeft meer humor ik vind SR maar saai als het om de humor gaat Speel je een game om de humor? Reageren
Klokkie89 Geplaatst: 4 april 2008 Rapport Geplaatst: 4 april 2008 gta 4 want hij heeft meer humor ik vind SR maar saai als het om de humor gaat Speel je een game om de humor? Nou, GTA draait waarschijnlijk zo goed omdat het natuurlijk origineel was in die tijd. Maar de humor die in GTA zit, speelt daar toch ook zeker een belangrijke rol in denk ik. Ik heb weinig games gezien waarin zulke goede en droge humor in zit als GTA.. Reageren
.Sharingan Geplaatst: 4 april 2008 Rapport Geplaatst: 4 april 2008 Saints Row is een spel dat verdacht veel op GTAIV lijkt. Meningen zijn verschillend, maar er zou van elkaar zijn afgekeken bij de maak van bijde reeksen. Hier de officiele site van Saints Row II Hier een preview van het spel Uiteraard verwachten we wel dat je als Gtaforum-lid kiest voor Grand Theft Auto IV ipv SR De makers van SR(2) hebben zelf gezegd, dat ze Niet kopieren, maar dat wel GTA IV hun grote voorbeeld is. Reageren
Big Playahh Geplaatst: 4 april 2008 Rapport Geplaatst: 4 april 2008 gta 4 want hij heeft meer humor ik vind SR maar saai als het om de humor gaat Speel je een game om de humor? deels wel ja wand gamen doe je toch voor je plezier? en die gast van SR zegt niks en bijv CJ met zijn uitspraken ja ik vind dat wel een reden om te BLIJVEN spelen ja. Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 5 april 2008 Rapport Geplaatst: 5 april 2008 Koop altijd GTA... Saint's Row, True Crime, Driver, en al die shit is allemaal goedkope gimmicks van GTA, die gasten hebben gewoon het succes van GTA gezien en dachten ook effe makkelijk geld te kunnen verdienen. Maar GTA is en blijft de kampioen, het is de eerste die er mee kwam, en ook de beste. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.