Sonny-The-Pilot Geplaatst: 20 maart 2008 Rapport Geplaatst: 20 maart 2008 Heet, ik wouw ff kijken wat er gebeurde als ik SA van de PS2 in de PC deed (ik deed hem in de DVD rom) en toen kwamen er bestanden van SA. Nu heb ik 3vragen; 1: Kan ik het nu op de PC spelen? 2: Als dat kan kan ik dan ook nog dingen erin downloaden en nog op de PS2 spelen? 3: Als ik het niet op de PC kan spelen ( wat ik dus denk ) kan ik er dan wel dingen in downloaden?? Ik hoop het
JasonStatham Geplaatst: 20 maart 2008 Rapport Geplaatst: 20 maart 2008 Laat ik het kort houden, je kan er helemaal niks mee.
Fiegel5 Geplaatst: 20 maart 2008 Rapport Geplaatst: 20 maart 2008 Uniek: Ik denk zeker niet dat je het kan spelen. Dat je bij de bestanden kan vind ik al erg gek. Ik heb nu geen disk bij de hand, maar ik kijk vanavond even of het degelijk werkt. Maar ik ben er heilig van overtuigt dat je niks kan downloaden en het op de disk zetten!
~Lance Vance Geplaatst: 20 maart 2008 Rapport Geplaatst: 20 maart 2008 Dat kan wel degelijk, ik denk alleen dat je er niks aan hebt. Wat je wel kan doen is een PlayStation emulator downloaden en hem zo op de PC spelen. Het is nog steeds een PS2 versie, alleen je emuleert hem nu op de PC.
Silverbyte Geplaatst: 20 maart 2008 Rapport Geplaatst: 20 maart 2008 Dat kan wel degelijk, ik denk alleen dat je er niks aan hebt.Wat je wel kan doen is een PlayStation emulator downloaden en hem zo op de PC spelen. Het is nog steeds een PS2 versie, alleen je emuleert hem nu op de PC. Maar emulators zijn in feite illegaal, dus ook daar mogen we geen hulp bij bieden.
~Lance Vance Geplaatst: 20 maart 2008 Rapport Geplaatst: 20 maart 2008 Emulators zijn niet illegaal... Roms en ISO's zijn illegaal als je de originele game niet bezit, maar emulators zijn volkomen legaal. En ik heb het net ff geprobeerd met mijn eigen GTA SA PS2 CD, en idd, al die bestandjes, gta3.img, Main.SCM, etc. staan er allemaal op. Ik weet alleen niet zeker of je ze kan wijzigen of veranderen, omdat ze op CD staan, en meestal kan je bestanden die op CD staan niet zomaar wijzigen. Maar je kan het proberen. Hou alleen wel in je achterhoofd dat je PS2 CD stuk kan gaan of niet meer werkt als je wat veranderd.
Bossinkje Geplaatst: 20 maart 2008 Rapport Geplaatst: 20 maart 2008 (bewerkt) Zal dat dan ook op de Xbox werken?? Bij mij worden namelijk sommige 'speciale' kentekens niet weer gegeven,en volgens anderen ligt dat aan een van die bestandjes.. Misschien zou ik het dan wel zo kunnen aanpassen dat die kentekens wel zichbaar worden??? Of is dat onmogelijk? Bossinkje Bewerkt: 20 maart 2008 door Bossinkje
The Wizard Geplaatst: 20 maart 2008 Rapport Geplaatst: 20 maart 2008 (bewerkt) Emulators zijn niet illegaal... Roms en ISO's zijn illegaal als je de originele game niet bezit, maar emulators zijn volkomen legaal.En ik heb het net ff geprobeerd met mijn eigen GTA SA PS2 CD, en idd, al die bestandjes, gta3.img, Main.SCM, etc. staan er allemaal op. Ik weet alleen niet zeker of je ze kan wijzigen of veranderen, omdat ze op CD staan, en meestal kan je bestanden die op CD staan niet zomaar wijzigen. Maar je kan het proberen. Hou alleen wel in je achterhoofd dat je PS2 CD stuk kan gaan of niet meer werkt als je wat veranderd. Bij mijn weten zijn Emulators wel illegaal waarom heb je andere die andere consoles Bewerkt: 20 maart 2008 door The Wizard
~Lance Vance Geplaatst: 20 maart 2008 Rapport Geplaatst: 20 maart 2008 Emulators zijn niet illegaal... Roms en ISO's zijn illegaal als je de originele game niet bezit, maar emulators zijn volkomen legaal.En ik heb het net ff geprobeerd met mijn eigen GTA SA PS2 CD, en idd, al die bestandjes, gta3.img, Main.SCM, etc. staan er allemaal op. Ik weet alleen niet zeker of je ze kan wijzigen of veranderen, omdat ze op CD staan, en meestal kan je bestanden die op CD staan niet zomaar wijzigen. Maar je kan het proberen. Hou alleen wel in je achterhoofd dat je PS2 CD stuk kan gaan of niet meer werkt als je wat veranderd. Bij mijn weten zijn Emulators wel illegaal waarom heb je andere die andere consoles Wat bedoel je? Waarom er consoles zijn? Om geld mee te verdienen misschien? Sony, Microsoft, en Nintendo moeten ook geld verdienen he. En een emulator alleen zorgt er niet voor dat zij minder geld krijgen. En als jij je gekochte CD's op emulators speelt ipv je console verdienen zij daar ook niet minder geld mee. Emulators zijn legaal. Gedownloade games die je niet zelf in je bezit hebt zijn illegaal.
michaelfivez Geplaatst: 20 maart 2008 Rapport Geplaatst: 20 maart 2008 Emulators zijn niet illegaal... Roms en ISO's zijn illegaal als je de originele game niet bezit, maar emulators zijn volkomen legaal.En ik heb het net ff geprobeerd met mijn eigen GTA SA PS2 CD, en idd, al die bestandjes, gta3.img, Main.SCM, etc. staan er allemaal op. Ik weet alleen niet zeker of je ze kan wijzigen of veranderen, omdat ze op CD staan, en meestal kan je bestanden die op CD staan niet zomaar wijzigen. Maar je kan het proberen. Hou alleen wel in je achterhoofd dat je PS2 CD stuk kan gaan of niet meer werkt als je wat veranderd. Bij mijn weten zijn Emulators wel illegaal waarom heb je andere die andere consoles Nee, emulators zijn alleen illegaal als je de originele game niet bezit (in praktijk is het dus in 99 procent vd gevallen illegaal, vooral met oudere emulators zoals vd commodore)
Bossinkje Geplaatst: 21 maart 2008 Rapport Geplaatst: 21 maart 2008 Maar als je wel de originele game bezit,is het niet illegaal
Pennywise The Clown Geplaatst: 21 maart 2008 Rapport Geplaatst: 21 maart 2008 Maar als je wel de originele game bezit,is het niet illegaal Maar niemand is zo gek om een fortuin aan DVD's te gaan kopen, tussenprogramma's, en ook nog het risico te lopen dat het spel crashed vanwege een klein foutje in het moddingproces.
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 21 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 maart 2008 Wat zijn emulators :$ :$ :$
Bossinkje Geplaatst: 21 maart 2008 Rapport Geplaatst: 21 maart 2008 Wat zijn emulators :$ :$ :$ Dat vraag ik me eigenlijk ook wel af...
Ghost_Rider Geplaatst: 21 maart 2008 Rapport Geplaatst: 21 maart 2008 Een software-emulator is een computerprogramma dat het mogelijk maakt om programma's te gebruiken, die voor een andere computer ontwikkeld zijn. Bron: Wikipedia
Recommended Posts