Jump to content

PS2 cd in PC afspelen


raymono

Recommended Posts

Ja dat wil ik ook wel weten. Zou wel vaag zijn dat we er nu pas achter komen dat je op console ook kan modden

ja maar het werk wel:)

Je kon het in die map opslaan, maar zat

de modificatie nu ook in het spel? :puh:

ja want die dingen sla ik op in de sanandreas map en hij doet het ook gewoon nog :)

Bewerkt: door Bling
Dubbelpost samengevoegd.
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 33
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • raymono

    8

  • Bossinkje

    7

  • ~Lance Vance

    4

  • Sonny-The-Pilot

    4

Top Posters In This Topic

Blijkbaar snapt ie het niet helemaal, ik ga het zelf wel ff proberen met GTA SA voor de PS2. Ik vind de PS2 versie toch kut dus maakt me niet uit als ie kapot gaat.

Link to comment
Delen op andere websites

Blijkbaar snapt ie het niet helemaal, ik ga het zelf wel ff proberen met GTA SA voor de PS2. Ik vind de PS2 versie toch kut dus maakt me niet uit als ie kapot gaat.

je moet de PS2 CD wel in de DVD rom doen

Je begrijpt mijn vraag niet.

Je zegt dat je een gedownloade auto in die map hebt gezet, maar zit die auto

nu ook daadwerkelijk in het spel? :7

ja dat kan gewoon

>>> Door Bling: Opnieuw dubbelpost samengevoegd. Gebruik in het vervolg even de "Bewerk"-knop, s.v.p. <<<

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe heb je dit dan gedaan?? Als ik wat wil downloaden staat er: Toegang geweigerd :duh: Je hebt net zelf ook gezegd dat je niet een auto maar een trainer heb gedownload, waar je zelf geen eens het effect van weet. (net gezegt op MSN) Dus hoe heb je dit gedaan!?!?

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe heb je dit dan gedaan?? Als ik wat wil downloaden staat er: Toegang geweigerd :duh: Je hebt net zelf ook gezegd dat je niet een auto maar een trainer heb gedownload, waar je zelf geen eens het effect van weet. (net gezegt op MSN) Dus hoe heb je dit gedaan!?!?

Idd, het zelfde hier. Ik kan wel bestandjes van de CD halen, maar niet erop zetten. Heb ook geen zin om er verder mee te gaan kloten...

Link to comment
Delen op andere websites

Het is niet mogelijk om modificaties naar de PS2-versie over te zetten, en al helemaal niet op de manier als de topicstarter beschrijft. De PS2 moet alles van de DVD aflezen, terwijl de PC ook data van de PC afleest. De DVD is bij de PC-versie voor zover ik weet alleen nodig om het exe-bestand te kunnen lezen.

Modificaties die je voor de PC-versie gedownload hebt, worden niet op de DVD gezet, omdat het gewoonweg niet mogelijk is om deze modificaties vervolgens te laten werken. Daarom is het ook niet mogelijk met de PS2-versie, omdat daar alles van de DVD afgelezen moet worden.

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan wel alles van je CD kopieren, dan modden, en dan alles weer op een nieuwe CD branden. Maar dan moet je een aangepaste PS2 hebben die gekopieerde games leest, en het is zonde om een CD te verspillen aan een paar mods.

Voor dat geld van de CD's kan je net zo goed de PC versie halen.

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe heb je dit dan gedaan?? Als ik wat wil downloaden staat er: Toegang geweigerd :duh: Je hebt net zelf ook gezegd dat je niet een auto maar een trainer heb gedownload, waar je zelf geen eens het effect van weet. (net gezegt op MSN) Dus hoe heb je dit gedaan!?!?

bij mij staat dat er niet :(???

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe heb je dit dan gedaan?? Als ik wat wil downloaden staat er: Toegang geweigerd :duh: Je hebt net zelf ook gezegd dat je niet een auto maar een trainer heb gedownload, waar je zelf geen eens het effect van weet. (net gezegt op MSN) Dus hoe heb je dit gedaan!?!?

bij mij staat dat er niet :(???

Raar......

Link to comment
Delen op andere websites

Je zou de allereerste zijn op dit forum, waarbij het is gelukt om Mods vanuit de PC zo maar op de PS2-disc te zetten. Hier zijn tussenprogramma's voor nodig, en converteringmethodes, en andere ingewikkelde dingen die ik meestal niet eens kan uitspreken.

Het is dus óf Fake, of bij 'jou' is iets wonderbaarlijks gebeurt, net zoals het feit dat je Bigfoot, of de Penoptican Killer tegen kunt komen bij San Andreas. Die kans is nihil, omdat deze twee figuren niet voorkomen in Gta San Andreas. Je verhaal klopt dus niet, het is gewoon niet waar.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...