osmgek11 Geplaatst: 20 maart 2008 Rapport Geplaatst: 20 maart 2008 mijn videokaart is bijna aan zijn einde en ik wil een nieuwe kopen. maar ik heb het geld er niet voor om een hele nieuwe systeemte kopen dus doe ik maar een kleine update. mijn systeem is nu dit: CPU: AMD Sempron 3200+ 1.8 GHZ RAM: 512 MB VOEDING: 350 WATT (huidige Graka: ATI Radeon x550) en ik wil deze videokaart kopen MSI Radeon HD2600Pro 256MB DVI PCI-E is de videokaart dan niet te snel voor mijn cpu of is er nog wel een snellere dan die HD2600PRo die dan nog in mijn pc kan. Budget: liefst onder de 70€ Reageren
Caltson Geplaatst: 20 maart 2008 Rapport Geplaatst: 20 maart 2008 hey, lijkt me op zich niet een slecht idee, alhoewel ik toch ook eerst 256MB ram erbij zou doen en niet direct, maar toch ook niet te vergeten voor een betere processor te sparen... De Gr. Kaart lijkt mij op zich wel in orde (degene die je wilt kopen) maar hou er wel rekening mee op de Slot-vorm je hebt AGP, PCI en PCI-X (PCI-E). Wil je dus een kaart kopen? zorg dan dat het dezelfde aansluiting heeft die jij nu gebruikt Greetz Reageren
osmgek11 Geplaatst: 20 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 maart 2008 (bewerkt) ok THNX ik heb pci-e nu zie ik ook op een site een andere beter videokaart en dat is deze MSI Radeon HD3650 512MB HDMI PCI-E 85€ maar die is denk ik te snel voor mij pc >>> Door SummerBase: Gelieve niet dubbelposten... Binnen een dag hoef je niet direct een dubbelpost te maken. Let er in het vervolg even op. <<< Bewerkt: 21 maart 2008 door SummerBase Reageren
Caltson Geplaatst: 21 maart 2008 Rapport Geplaatst: 21 maart 2008 hey, om na te gaan of deze kaart te snel is voor je pc, moet je met de het model van je moederbord naar de site van de makers (van het moederbord) gaan. deze laat de specs zien en welke chipset hij support. Kijk dan bij de specs van je GR.Kaart om te zien of dit hetzelfde is. Ikzelf zou ook mee willen zoeken, maar heb echter momenteel geen tijd Greetz Reageren
osmgek11 Geplaatst: 21 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 maart 2008 (bewerkt) ik heb bij everst gekeken en daar staat: Asus: A8NE-FM chipset: nForce4-4x bedankt voor je reactie maar ik hou het wel bij de hd2600 pro. Bewerkt: 21 maart 2008 door osmgek11 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.